Eén getuige niet zichtbaar

Lees meer

Eén getuige niet zichtbaar

24 apr 2025 11:07 - 24 apr 2025 11:39
Sinds kort kan ik telkens één getuige niet zien in de tabbladen Geboorte, Huwelijk en Overlijden. Als ik één getuige invoer is die wel de zien. Zodra ik er twee, drie of meer invoer mis ik er telkens eentje. Als ik de getuige later op zoek blijkt deze persoon wel als getuige te zijn aangemerkt bij bewuste gebeurtenis. Inmiddels heb ik diverse Schalen en instellingen in Aldfaer aangepast en daarna Aldfaer opnieuw opgestart. Ik heb  de bestanden overgebracht van mijn laptop naar mijn desktop en daar worden wel alle getuigen aangegeven. Instellingen in Aldfaer zijn hetzelfde. Schaal op Desktop is 100% (aanbevolen) en op laptop is 125% (aanbevolen). De schaal wijzigen op laptop  biedt geen oplossing.
Laatst bewerkt 24 apr 2025 11:39 door Adriana.

Lees meer

Re: Eén getuige niet zichtbaar

24 apr 2025 11:56
Heeft u ook getest op de laptop met 100% en vervolgens onder Extra > Instellingen >  Algemeen de lettergrootte op 15

Lees meer

24 apr 2025 12:18
Uiteraard had ik dat geprobeerd, maar werkte niet. Ik heb zonet het  aldfaer.ini bestand uit C:Aldfaer verwijderd .Ik heb Aldfaer opnieuw opgestart. Nog steeds een missende getuige. Aldfaer afgesloten en de schaal op 100% gezet. Aldfaer toen opgestart en toen wel alle getuigen. Uiteindelijk instellingen aangepast en ziedaar groter lettertype en ook alle getuigen. Diverse malen Aldfaer en laptop opnieuw opgestart. Ik vermoed dat het ini bestand op een of andere manier corrupt was. 
Dank voor je hulp!

Lees meer

24 apr 2025 12:56
Misschien had u gebruik gemaakt van het *.ini gekopiëerde bestandje van de DT? 
Dat kan niet want die zijn PC-afhankelijk.
En *.ini bestandjes alleen verwijderen als Aldfaer afgesloten is.

Lees meer

24 apr 2025 13:35
Nee, het gekopieerde bestandje van de Desktop heb ik niet gebruikt. En idd het ini bestandje pas verwijderen als Aldfaer is afgesloten

Gemaakt door Kunena