- Bedankjes 0
Nieuwe stamboom
- Jan
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Nieuwe stamboom
10 mei 2025 07:19 - 10 mei 2025 07:20
Wij willen een nieuwe stamboom beginnen voor een vriend.
Ik wil niet dat, dat het ik mijn stamboom gebeurd wij zijn geen familie.
Kan ik een nieuwe stamboom download op mijn laptop zonder dat die invloed heeft op mijn stamboom
Hoe moet ik dan te werk gaan. (dus niet via bestand en nieuwe stamboom)
Dus twee icoon op mijn bureelblad
Ik wil niet dat, dat het ik mijn stamboom gebeurd wij zijn geen familie.
Kan ik een nieuwe stamboom download op mijn laptop zonder dat die invloed heeft op mijn stamboom
Hoe moet ik dan te werk gaan. (dus niet via bestand en nieuwe stamboom)
Dus twee icoon op mijn bureelblad
Laatst bewerkt 10 mei 2025 07:20 door Jan.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1066
Re: Nieuwe stamboom
10 mei 2025 09:32
Het heeft geen zin Aldfaer tweemaal te installeren om twee verschillende stamboen te beheren.
Het icoontje op bureablad is de startknop voor het programma Aldfaer, niet van u stamboom. Bij openen geeft Aldfaer steeds de laatst gebruikte stamboom.
In Aldfaer kan u meerdere afzondelijke stambomen aanmaken. De stamboom kiezen waarin u wil werken doe je door simpelweg te klikken op het pijltje rechts van het gele mapje (links) in de knoppenbalk. Kies dan in de uitvalmenu de gewenste stamboom.
Een nieuwe stamboom maken moet dus via Bestand > Nieuw en geef een gepaste naam. Een bestaande stamboom importeren via Gedcom, zorgen dat er geen vink staat bij 'Importeren in huidige stamboom'.
Het icoontje op bureablad is de startknop voor het programma Aldfaer, niet van u stamboom. Bij openen geeft Aldfaer steeds de laatst gebruikte stamboom.
In Aldfaer kan u meerdere afzondelijke stambomen aanmaken. De stamboom kiezen waarin u wil werken doe je door simpelweg te klikken op het pijltje rechts van het gele mapje (links) in de knoppenbalk. Kies dan in de uitvalmenu de gewenste stamboom.
Een nieuwe stamboom maken moet dus via Bestand > Nieuw en geef een gepaste naam. Een bestaande stamboom importeren via Gedcom, zorgen dat er geen vink staat bij 'Importeren in huidige stamboom'.