Informatie delen

Lees meer

Informatie delen

19 mei 2025 08:39
Goedemorgen, ik zoek een mogelijkheid om informatie uit Aldfaer te delen met familie. Is er een mogelijkheid dat ik het complete verhaal inclusief foto's en andere bijvoegingen deel, liefst online?

Lees meer

Re: Informatie delen

19 mei 2025 11:36
Als u een website heeft dan kunt u gebruik maken van de rapportage Wizard en de resultaten daarvan uploaden naar uw website.

Wellicht is dit artikel interessant.

Lees meer

19 mei 2025 11:45
Dag M. de Jong,

Er zijn verschillende mogelijkheden:
1 De standaard rapporten van Aldfaer bieden deze mogelijkheden aan.
Deze rapporten kunnen worden opgeslagen op de PC en daarna als zip bestand toesturen aan de familie.
2. Via Bonus rapporten kunnen verschillende rapporten gemaakt worden.
Maak boeken, MaakAldfaerCD en Internet
Deze rapporten zijn bereikbaar via Tonen->Rapporten->Overige rapporten->Bonusrapporten->Exporteren...
Deze rapporten worden direct opgeslagen in een map en vanuit deze map kunnen deze als zip bestand worden verstuurd naar de familie.

Lees meer

19 mei 2025 18:46
Dank voor je antwoord, ik heb geen eigen website en probeer eerst een eenvoudige route te vinden om info te delen. Ben niet opgegroeid met computers en dit gaat me ws boven de pet. Groet, Marja

Lees meer

19 mei 2025 18:48
Dank voor je antwoord, ik heb de route gevolgd en kom niet op de juiste plek. Tot rapporten gaat het goed, overige rapporten zie ik niet in beeld, zie bijlage. Groet, Marja

Bijlagen:

Lees meer

19 mei 2025 19:12
Ga naar Help -> Versiebeheer Invoegtoepassingen
Selecteer aan de linkerkant Alle invoegtoepassingen B_team
Ga in het rechtergedeelte in de Lijst van alle invoegtoepassingen naar de regel Bonus Rapporten en klik hierop; nu wordt de invoegtoepassing Bonus rapporten geinstalleerd.
Ga nu terug naar het hoofdvenster en klik op Tonen -> Rapporten. Onder Overige rapporten staan nu alle bonusrapporten.

Lees meer

19 mei 2025 21:28
Dank voor je antwoord. Het lijkt alsof ik die route niet kan volgen, zie bijlage. Ik kan niks openen, bijwerken, installeren en ook de I van info geeft niks te zien. Groet, Marja

Bijlagen:

Lees meer

19 mei 2025 22:40
Plaats zonodig een vink bij Instellingen > Algemeen 'Controleren op updates bij opstarten. Sluit Aldfaer en start opnieuw. Normaal zou Aldfaer de ontbrekende rapporten aanbieden. Zo niet, kunt u de invoegtoepassingen installeren via deze link volgens de instructies onder par. 'Het installeren van invoegtoepassingen'
De volgende gebruiker (s) zei dank u: M. de Jong

Gemaakt door Kunena