- Bedankjes 2
Feit overig living
- Thibaud Taudin Chabot
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Feit overig living
10 jun 2025 11:10
Op de een of andere manier is er (automatisch?) bij een aantal records een feit, overig, living geplaatst.
Als die persoon overleden is dan blijft dat feit er staan. Verwijderen lukt niet. Als ik feit verwijderen selecteer krijg ik een submenu met een aantal checkboxen en de OK button is grijs. Ik kan dus geen OK geven.
Hoe kan ik dat overbodige feit verwijderen? Heeft dat feit livinbg een functie of is het puur informatief?
Als die persoon overleden is dan blijft dat feit er staan. Verwijderen lukt niet. Als ik feit verwijderen selecteer krijg ik een submenu met een aantal checkboxen en de OK button is grijs. Ik kan dus geen OK geven.
Hoe kan ik dat overbodige feit verwijderen? Heeft dat feit livinbg een functie of is het puur informatief?
- Ruud de Ruiter
-
Re: Feit overig living
10 jun 2025 15:04
Via Onderhoud > Notities de betreffende tekst verwijderen
- Han Kortekaas
-
Re: Feit overig living
10 jun 2025 15:14
Ik denk dat dit feit door het inlezen van een gedcom in uw gegevens terecht is gekomen. Dat kunt u misschien zien bij de desbetreffende persoon door onderin het venster bij 'Toegevoegd' te kijken. Waarschijnlijk gaat het dan ook nog om het punt dat er maar 1 feit bij die persoon staat. Indien dat het geval is maak dan even tijdelijk een tweede feit -adres o.i.d- en haal het overig feit living weg. Misschien moet u het eerst bewerken omdat er niets in de notitie staat.