- Bedankjes 0
Persoonkaart
- Jan
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Persoonkaart
11 jun 2025 05:48
Hallo
Als ik een persoonskaart opvraag gaat deze niet meer open
ik heb Aldfaer afgesloten en dan mijn tweede scherm afgesloten (afgekoppeld) en de laptop terug opgestart en toch lukt het niet
hoe kan ik dit oplossen.
Mvg
Als ik een persoonskaart opvraag gaat deze niet meer open
ik heb Aldfaer afgesloten en dan mijn tweede scherm afgesloten (afgekoppeld) en de laptop terug opgestart en toch lukt het niet
hoe kan ik dit oplossen.
Mvg
- Ruud de Ruiter
-
Re: Persoonkaart
11 jun 2025 08:50 - 11 jun 2025 09:16
Jan,
Vermoedelijk heb je die op het 2e scherm geplaatst en geminimaliseerd.
Zet het 2e scherm weer actief en doe een rechtsklik op het Aldfaer icoon in de taakbalk. Normaliter heb je dan ook de persoonskaart en dubbelklik die. Die zal op het 2e scherm getoond worden. Sleep die terug naar het 1e scherm en sluit normaal af
Lering: Alles wat je op het 2e scherm getoond had wordt door Aldfaer onthouden. Geen 2e scherm in gebruik dan zijn die dus niet meer zichtbaar en dient bovenstaande voor al die 2e scherm weergaves uitgevoerd te worden.
Vermoedelijk heb je die op het 2e scherm geplaatst en geminimaliseerd.
Zet het 2e scherm weer actief en doe een rechtsklik op het Aldfaer icoon in de taakbalk. Normaliter heb je dan ook de persoonskaart en dubbelklik die. Die zal op het 2e scherm getoond worden. Sleep die terug naar het 1e scherm en sluit normaal af
Lering: Alles wat je op het 2e scherm getoond had wordt door Aldfaer onthouden. Geen 2e scherm in gebruik dan zijn die dus niet meer zichtbaar en dient bovenstaande voor al die 2e scherm weergaves uitgevoerd te worden.
Laatst bewerkt 11 jun 2025 09:16 door Ruud de Ruiter. Reden: lering
- Jan
- Auteur
11 jun 2025 12:54
Hallo
Dank voor Uw antwoord, maar het lukt niet
Kan ik nog iets anders proberen?
Mvg
Dank voor Uw antwoord, maar het lukt niet
Kan ik nog iets anders proberen?
Mvg
- Ruud de Ruiter
-
11 jun 2025 21:52
Heb je het 2e scherm nu in gebruik en wat zijn de instellingen van het 2e scherm
a) idem als 1e scherm, dan werkt het identiek als 1e scherm en schiet je niets op
b) als "verlenging" van het 1e scherm, dan heeft je beeldscherm de dubbele breedte en vindt je normaliter je venster terug op het rechter gedeelte
a) idem als 1e scherm, dan werkt het identiek als 1e scherm en schiet je niets op
b) als "verlenging" van het 1e scherm, dan heeft je beeldscherm de dubbele breedte en vindt je normaliter je venster terug op het rechter gedeelte
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jan