- Bedankjes 0
Foutmelding of adress
- Robert Pepels
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Foutmelding of adress
14 jul 2025 20:40
Geachte helper,
Sinds vandaag (14 juli 2025) krijg ik een blokje in beeld waar op staat:
Accessoires violation at address 0056A1CF in module 'Aldfaer.exe'. Read of address 0000050.
bij zowel klikken op de melding op het kruisje of OK is de melding weg want het programma sluit.
In februari 2022 is al een soortgelijke vraag gesteld door Martha. Een daar als mogelijke oplossing van het probleem gegeven voorstel Shift+Ctrl+R heb ik al geprobeerd maar het programma reageert hier niet op.
Wie kan mij helpen met dit probleem?
Met vriendelijke groetenÂ
RobertÂ
Sinds vandaag (14 juli 2025) krijg ik een blokje in beeld waar op staat:
Accessoires violation at address 0056A1CF in module 'Aldfaer.exe'. Read of address 0000050.
bij zowel klikken op de melding op het kruisje of OK is de melding weg want het programma sluit.
In februari 2022 is al een soortgelijke vraag gesteld door Martha. Een daar als mogelijke oplossing van het probleem gegeven voorstel Shift+Ctrl+R heb ik al geprobeerd maar het programma reageert hier niet op.
Wie kan mij helpen met dit probleem?
Met vriendelijke groetenÂ
RobertÂ
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
Re: Foutmelding of adress
14 jul 2025 22:50
Maakt u gebruik van OneDrive of DropBox? Het kan een storing zijn in de synchronisatie met OneDrive. Zo ja:
Ontkoppel in ieder geval de map Documents\Aldfaer\ uit de OneDrive. Probeer vervolgens Aldfaer te openen.
Als dat nog niet lukt, geef dan de bestandjes C:\Aldfaer\aldfaer.ini en aldfaer.iniprogram een andere naam en start daarna Aldfaer opnieuw.
Ontkoppel in ieder geval de map Documents\Aldfaer\ uit de OneDrive. Probeer vervolgens Aldfaer te openen.
Als dat nog niet lukt, geef dan de bestandjes C:\Aldfaer\aldfaer.ini en aldfaer.iniprogram een andere naam en start daarna Aldfaer opnieuw.
- Robert Pepels
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Foutmelding of adress
18 jul 2025 18:28
Beste JayCee,
Ik heb hulp moeten zoeken om de aangedragen oplossing op de PC te verwerken.
Dankzij de tips hebben we het probleem kunnen oplossen.
Mijn hartelijke dank voor de hulp
Met vriendelijke groeten
Robert Pepels
Ik heb hulp moeten zoeken om de aangedragen oplossing op de PC te verwerken.
Dankzij de tips hebben we het probleem kunnen oplossen.
Mijn hartelijke dank voor de hulp
Met vriendelijke groeten
Robert Pepels