- Bedankjes 0
Overzetting oude Aldfaer bestanden
- Pieter vanGeldorp
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Overzetting oude Aldfaer bestanden
30 jul 2025 16:13
Heb groot probleem met werkbaar ingevoerd Gedcombestand uit versie 10 in de huidige versie 11.1 naar behoren te laten werken.
, Ik kan de referentiepersoon aanklikken en de lijst personen (ca 460).Maar het aanklikken van een willekeurig persoon uit de personenlijst (om die te bewerken) of een familielid van de referentiepersoon lukt van geen kanten. De muis is ok, maar welke fout kan in het bestand geslopen zijn?
, Ik kan de referentiepersoon aanklikken en de lijst personen (ca 460).Maar het aanklikken van een willekeurig persoon uit de personenlijst (om die te bewerken) of een familielid van de referentiepersoon lukt van geen kanten. De muis is ok, maar welke fout kan in het bestand geslopen zijn?
- Han Kortekaas
-
Re: Overzetting oude Aldfaer bestanden
30 jul 2025 16:43
Staat het *.aldf in OneDrive??
Heeft u al eens Stamboom > Bestand opschonen en/of Stamboom bestandcontrole en -reparatie gedaan?
Heeft u al eens Stamboom > Bestand opschonen en/of Stamboom bestandcontrole en -reparatie gedaan?
- Pieter vanGeldorp
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Overzetting oude Aldfaer bestanden
30 jul 2025 20:07
Beste Han Kortekaas, mijn probleem is niet opgelost; heb uw aanwijzingen gevolgd. Klikken op een naam om die b.v. uit de personenlijst naar "werkveld" te verplaatsen lukt niet. Ook vanuit de referentiepersoon ( die wel verschijnt!) krijg ik ook maar enige oplossing ten goede. Ik beschik over 3 uitgebreide familiebestanden, die ik niet kan of wil missen en waarop steeds nieuwe ontdekkingen moeten worden verwerkt. En ik werk al bijna 20 jaar met Aldfaer! Maar nu lukt het niet meer en ik weet niet wat te doen.
Mijn dank in ieder geval voor uw inzet tot nu toe.
Pieter van Geldorp
Mijn dank in ieder geval voor uw inzet tot nu toe.
Pieter van Geldorp