Werkt Aldfaer bij Libre Office ?

Lees meer

Werkt Aldfaer bij Libre Office ?

31 jul 2025 19:17
Beste mevrouw, meneer,

Vaak heb ik problemen op mijn beide laptops en op mijn pc met Windows, vooral het updaten geeft vaak storingen en heeft soms zelfs tot gevolg dat ik op de betreffende computer alles opnieuw moet instellen. Wellicht is dat ook bij ander computerbesturingsprogramma's het geval, maar ik wil af van monopolie-macht en alles wat nu in America gebeurt door de grote tech-giganten. Zo ben ik ook overgestapt van WhatsApp naar Signal, andere sociale media gebruik ik sowieso niet.
Mijn vraag: werkt Aldfaer ook met het besturingsprogramma Libre Office? Of heeft u wellicht een ander alternatief voor Windows waarbij Aldfaer is te gebruiken?
Graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Adri Huijgens

Lees meer

Re: Werkt Aldfaer bij Libre Office ?

31 jul 2025 21:44
Ik begrjijp uw vraag niet. Libre Office is geen besturingsprogramma echter een kantoorsoftwarepakket, een alternatief voor Microsoft Office.
Aldfaer is een zelfstandig programma en werkt uitsluitend met Windows.
Een oplossing is, op een van uw pc's geen upgrade van Windows 10 naar 11 toe te passen en nog een jaartje geduld hebben waarna geen updates meer zullen gebeuren op Windows 10.

Lees meer

Re: Werkt Aldfaer bij Libre Office ?

31 jul 2025 22:05
Beste hee Jay  Cee,

Dank voor uw antwoord.
Waarschijnlijk ben ik op een verkeerd been gezet, want inderdaad is Libre Office een alternatief voor Windows Office.
U geeft echter toch antwoord op mijn vraag, omdat, zoals u schrijft, Aldfaer alleen werkt met Windows als besturingsprogramma.

Dank voor uw aandacht en actie.

Met vriendelijke groet,
Adri Huijgens

Gemaakt door Kunena