- Bedankjes 0
Tonen -> Personenlijst
- Alle Metzlar
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Tonen -> Personenlijst
04 sep 2025 23:04
Ik heb geen idee of dit al eens eerder is gevraagd, maar ik heb het in ieder geval niet kunnen vinden. Ook heb ik hierover niet in de handleiding kunnen vinden.
Naarmate mijn stamboom groeit, wordt het zoeken naar een persoon die al in de stamboom voorkomt steeds lastiger. Is het mogelijk om in Tonen -> Personenlijst te zoeken op meerdere velden, of op zijn minst de sortering van bijv. de achter- en/of voornaam in stand te houden wanneer je zoekt op voor- of achternaam? Wanneer ik nu sorteer op achternaam en dan een voornaam wil zoeken, is de sortering van achternaam ongedaan gemaakt. Nu kan ik wel de sortering vastzetten, maar dan kan ik niet verder meer zoeken ("De sortering is vastgezet").
Met vriendelijke groet,
Alle Metzlar.
Naarmate mijn stamboom groeit, wordt het zoeken naar een persoon die al in de stamboom voorkomt steeds lastiger. Is het mogelijk om in Tonen -> Personenlijst te zoeken op meerdere velden, of op zijn minst de sortering van bijv. de achter- en/of voornaam in stand te houden wanneer je zoekt op voor- of achternaam? Wanneer ik nu sorteer op achternaam en dan een voornaam wil zoeken, is de sortering van achternaam ongedaan gemaakt. Nu kan ik wel de sortering vastzetten, maar dan kan ik niet verder meer zoeken ("De sortering is vastgezet").
Met vriendelijke groet,
Alle Metzlar.
- Han Kortekaas
-
Re: Tonen -> Personenlijst
04 sep 2025 23:09
als u het slotje uit zet dan kunt u meerdere kolommen selecteren door de SHIFT knop ingedrukt te houden en op de titelbalk te klikken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Alle Metzlar