- Bedankjes 0
Nieuwe stamboom maken of nieuwe Groep
- Albert Geert Horstman
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Nieuwe stamboom maken of nieuwe Groep
12 sep 2025 13:20
Hallo ik ben Albert Horstman, om mijn stamboom overzichtelijk te houden wil ik de broers van mijn over-overgrootvader allemaal een eigen stamboom geven. Ik heb om te proberen een groep gecreeërd, maar bij "vader koppelen" uit de lijst alleen de achternaam gekozen wordt. En als ik een nieuwe stamboom open kan ik de betreffende gegevens dan knippen/plakken of moet ik dit handmatig invoeren . Wat is wijs wat kan ik het beste doen, en blijft er verbinding met de voorvader/ moeder.
- Ruud de Ruiter
-
Re: Nieuwe stamboom maken of nieuwe Groep
12 sep 2025 18:55
Slecht idee en niet doen. Betekent dat mutaties op verschillende stanboom bestanden moet worden uitgevoerd.
Ik ben voor een gebruiker bezig om 13 verschillende bestanden samen te voegen. Meerdere personen komen in meerdere bestanden voor en het werk en tijdsduur is niet te overzien want ontdubbellen vraagt enorm veel werk
Ik ben voor een gebruiker bezig om 13 verschillende bestanden samen te voegen. Meerdere personen komen in meerdere bestanden voor en het werk en tijdsduur is niet te overzien want ontdubbellen vraagt enorm veel werk