Nieuwe stamboom maken of nieuwe Groep

Lees meer

Nieuwe stamboom maken of nieuwe Groep

12 sep 2025 13:20
Hallo ik ben Albert Horstman, om mijn stamboom overzichtelijk te houden wil ik de broers van mijn over-overgrootvader allemaal een eigen stamboom geven. Ik heb om te proberen een groep gecreeërd, maar bij "vader koppelen" uit de lijst alleen de achternaam gekozen wordt. En als ik een nieuwe stamboom open kan ik de betreffende gegevens dan knippen/plakken of moet ik dit handmatig invoeren . Wat is wijs wat kan ik het beste doen, en blijft er verbinding met de voorvader/ moeder.

Lees meer

Re: Nieuwe stamboom maken of nieuwe Groep

12 sep 2025 18:55
Slecht idee en niet doen. Betekent dat mutaties op verschillende stanboom bestanden moet worden uitgevoerd.

Ik ben voor een gebruiker bezig om 13 verschillende bestanden samen te voegen. Meerdere personen komen in meerdere bestanden voor en het werk en tijdsduur is niet te overzien want ontdubbellen vraagt enorm veel werk

Lees meer

13 sep 2025 13:12
Oke, Ruud de Ruiter, daar was ik dus bang voor, ik dank je hartelijk voor je advies.
Albert Horstman

Lees meer

13 sep 2025 21:42
De personen van uw stamboom kunt u eventueel voorzien van een specifieke index in het code veld, hetgeen sorteren mogelijk maakt. 

Gemaakt door Kunena