- Bedankjes 0
Update en OneDrive
- PJM Huethorst
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Update en OneDrive
01 okt 2025 19:06
De update uitgevoerd, maar nu kan ik mijn stamboom met 2500 personen niet openen. Daarna Aldfaer verzet naar de C Schijf, maar nog steeds kan ik het niet openen.
Wat is er fout gegaan? Ik heb nooit last gehad van One Drive, dus jammer dat ik de boel moest kopieren en plakken en dat ik nu met lege handen sta. Graag een oplossing.
Wat is er fout gegaan? Ik heb nooit last gehad van One Drive, dus jammer dat ik de boel moest kopieren en plakken en dat ik nu met lege handen sta. Graag een oplossing.
- Han Kortekaas
-
Re: Update en OneDrive
01 okt 2025 22:42
Als u de update van Aldfaer heeft uitgevoerd dan staat deze in de installatiemap c:\Aldfaer en die map is nimmer onderdeel van OneDrive tenzij u di er zelf in heeft gezet.
1.Maak met de Windows verkenner een nieuwe folder voor de stamboom bestanden , die hebben een extensie *.adlf. Noem de nieuwe folder c:\Aldfaer_data.
2.Kopieer de stambomen uit OneDrive en plaats deze in de map C:\Aldfaer_data
3. Open Aldfaer > Menu > Bestand en surf naar de C:\Aldfaer_data en klik op de stamboom. Open op die manier alle stambomen als u er meerdere heeft.
4. Controleer of het de echte stamboom is en zo ja kunt u die uit OneDrive verwijderen.
1.Maak met de Windows verkenner een nieuwe folder voor de stamboom bestanden , die hebben een extensie *.adlf. Noem de nieuwe folder c:\Aldfaer_data.
2.Kopieer de stambomen uit OneDrive en plaats deze in de map C:\Aldfaer_data
3. Open Aldfaer > Menu > Bestand en surf naar de C:\Aldfaer_data en klik op de stamboom. Open op die manier alle stambomen als u er meerdere heeft.
4. Controleer of het de echte stamboom is en zo ja kunt u die uit OneDrive verwijderen.