- Bedankjes 0
Groepen komen niet mee in gedcom export/import
- Karen Venema
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Groepen komen niet mee in gedcom export/import
02 okt 2025 18:32
Beste allen,
Ik had voorheen de stambomen van m ijn ouders gesplitst en wil deze samenvoegen. Alles leek prima te gaan echter, de aangemaakte groepen worden niet meegenomen.
Ik heb van elke voorouderpaar een groep aangemaakt met nakomelingen, ik vind dat enorm handig om van nazaten in een oogopslag te zien tot welke groepen zij behoren.
Helaas worden de groep al niet meegenomen bij het exporteren van de stamboom naar een gedcom.
Moet ik hiervoor in de instellingen apart iets aanvinken? Ik heb al gezocht maar kan het niet vinden.
Ik hoor heel graag.
Met vriendelijke groet,
Karen
Ik had voorheen de stambomen van m ijn ouders gesplitst en wil deze samenvoegen. Alles leek prima te gaan echter, de aangemaakte groepen worden niet meegenomen.
Ik heb van elke voorouderpaar een groep aangemaakt met nakomelingen, ik vind dat enorm handig om van nazaten in een oogopslag te zien tot welke groepen zij behoren.
Helaas worden de groep al niet meegenomen bij het exporteren van de stamboom naar een gedcom.
Moet ik hiervoor in de instellingen apart iets aanvinken? Ik heb al gezocht maar kan het niet vinden.
Ik hoor heel graag.
Met vriendelijke groet,
Karen
- Han Kortekaas
-
Re: Groepen komen niet mee in gedcom export/import
02 okt 2025 18:39
Karen,
de groepen worden nimmer meegenomen.
de groepen worden nimmer meegenomen.
- Karen Venema
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Groepen komen niet mee in gedcom export/import
02 okt 2025 21:44
Beste Han,
Bedankt voor de snelle reactie.
Spijtig dat dat niet kan, dan zal ik alle groepen opnieuw moeten aanmaken.
Het is niet anders.
Met vr. gr.
Karen
Bedankt voor de snelle reactie.
Spijtig dat dat niet kan, dan zal ik alle groepen opnieuw moeten aanmaken.
Het is niet anders.
Met vr. gr.
Karen