- Bedankjes 0
versie 12
- W.Belgraver
- Auteur
Lees minder
Lees meer
versie 12
02 okt 2025 20:33
Goeden avond, had versie 12 geinsalleerd, maar bij het openen van een bestand kreeg ik de melding dat hij niet in versie 12 geopend kon worden.
Ik moest dan naar een oudere versie toegaan. Heb ik gedaan, werk nu weer met versie 11.
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn bestanden in versie 12 kan openen?
m.vre.gr. Wim Belgraver
Ik moest dan naar een oudere versie toegaan. Heb ik gedaan, werk nu weer met versie 11.
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn bestanden in versie 12 kan openen?
m.vre.gr. Wim Belgraver
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
Re: versie 12
02 okt 2025 22:16
Ga naar de instellingen > Algemeen in versie 11 en vink 'Controleren op updates bij opstarten' aan. Sluit Aldfaer en start opnieuw. Installatie van versie 12 zal nu automatisch worden aangeboden, en uitvoeren.
- W.Belgraver
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
03 okt 2025 09:45
Goede morgen, dat is geen probleem.
Het probleem is, dat versie 12 bij het openen van een gegevensbestand zegt, dat hij het bestand niet kan openen en dat daarvoor terug moet naar versie 11
m.vr.gr Wim Belgraver
Het probleem is, dat versie 12 bij het openen van een gegevensbestand zegt, dat hij het bestand niet kan openen en dat daarvoor terug moet naar versie 11
m.vr.gr Wim Belgraver
- Han Kortekaas
-
03 okt 2025 11:05
Kunt u eens Menu > Bestand > Zoek Aldfaer bestanden draaien en dan Stambomen aanvinken.
Op die manier kunt u zien met welke versie dat bestand wat niet geopend kan worden , gemaakt is.
Op die manier kunt u zien met welke versie dat bestand wat niet geopend kan worden , gemaakt is.
- W.Belgraver
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0