Aanpassing nieuwe versie en ook aan Windows 11

Lees meer

Aanpassing nieuwe versie en ook aan Windows 11

04 okt 2025 19:19
Beste, ik heb zonder problemen de nieuwe versie van Aldfaer kunnen downloaden en installeren, 120.000 personen en ruim 15.000 documenten zijn perfect gekoppeld gebleven. Wegens de aanpassing voor Wind. 11 heb ik een bijkomende nieuwe laptop aangeschaft, met wat meer mogelijkheden. na de persoonlijke instellingen te hebben bijgewerkt heb ik als éérst Aldfaer ( de vorige versie ) geinstalleerd zonder problemen en kreeg ik kort daarop de melding voor de nieuw bijwerkingen, eveneens uitgevoerd en dan via ext.. opslag en via ' bestanden zoeken', de laatste versie van mijn stamboom ingevoerd, alles ging vlot, tot ik op nieuwe laptop ' aldfaer ' opende, de structuur van de bestanden was totaal veranderd, had wel alle gegevens maar in totaal andere mappen en rangschikking, het bestand ' materiaal ' was nog volledig intact doch worden niet meer gekoppeld aan de personen.
Mogelijks is dit een fout van mij in de opbouw van de verschillende bestanden, Aldfaer staat in C:\ en onderliggende in 'mijn documenten ' ( documents was al een map met veel ander info )
Mijn vraag, verzoek is, kan ik gewoon ergens een uitprint ( schema ) van de juiste opbouw voor de 'mappen' krijgen, zo kan ik het hopelijk aanpassen, een fout van mij ? of een knoop met Windows 11 ... Dank voor uw aandacht en hopend op reactie, met vriendelijke groeten, WILLE R.

Lees meer

Re: Aanpassing nieuwe versie en ook aan Windows 11

04 okt 2025 21:11
Hoi Wille Roland,

submenu Stamboom => eigenschappen => materiaal

Zet hier het juiste pad in naar de hoofdmap van je materiaal
De volgende gebruiker (s) zei dank u: WILLE Roland

Lees meer

Re: Aanpassing nieuwe versie en ook aan Windows 11

04 okt 2025 22:13 - 04 okt 2025 22:13
Wille,

Bekijk  dit artikel eens of ook, druk op toets F1 en ga - in de linker kolom - naar 'Alle functies op een rij' > Standaardmappen.

Laatst bewerkt 04 okt 2025 22:13 door JayCee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: WILLE Roland

Gemaakt door Kunena