- Bedankjes 0
grote bestanden
- Jeanno Ernots
- Auteur
Lees minder
Lees meer
grote bestanden
15 okt 2025 14:02
Beste,
Hoe groot kan of mag een bestand in Aldfaer zijn.
Ik ben begonnen met invoeren van alle gegevens van Tongeren (België) en als ik een ruw schatting maak zou het gaan over ongeveer een 70.000 (ruw geschat) gegevens van personen.
Alvast bedankt.
Vriendelijke groeten,
Jeanno
Hoe groot kan of mag een bestand in Aldfaer zijn.
Ik ben begonnen met invoeren van alle gegevens van Tongeren (België) en als ik een ruw schatting maak zou het gaan over ongeveer een 70.000 (ruw geschat) gegevens van personen.
Alvast bedankt.
Vriendelijke groeten,
Jeanno
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 311
Re: grote bestanden
15 okt 2025 15:49
Dag Jeanno,
Het aantal personen welke in Aldfaer kunnen worden gemaakt, is afhankelijk van de grootte van de harddisk van je systeem.
Als deze vol is voor Aldfaer krijg je een melding.
Het aantal personen dat reeds zijn ingevuld in Aldfaer kun je zien in de bovenste regel als Aldfaer is gestart.
Daar wordt getoond de naam van de stamboom en daar achter (aantal personen)
Het aantal personen welke in Aldfaer kunnen worden gemaakt, is afhankelijk van de grootte van de harddisk van je systeem.
Als deze vol is voor Aldfaer krijg je een melding.
Het aantal personen dat reeds zijn ingevuld in Aldfaer kun je zien in de bovenste regel als Aldfaer is gestart.
Daar wordt getoond de naam van de stamboom en daar achter (aantal personen)
- Rehan
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1
Re: grote bestanden
23 okt 2025 16:43
Hallo! Aldfaer kan in principe vrij grote bestanden aan; er zijn gebruikers met meer dan 100.000 personen in één bestand. Wel is het belangrijk om voldoende RAM-geheugen te hebben op je computer voor goede prestaties. Regelmatig een back-up maken wordt ook aangeraden bij zulke grote databases. Succes met je project!