- Bedankjes 0
PDF-bestand wordt niet zichtbaar
- Huub
- Auteur
Lees minder
Lees meer
PDF-bestand wordt niet zichtbaar
19 nov 2025 12:24
Als ik bij een persoon een PDF-bestand wil toevoegen, dan krijg ik alleen het PDF-logo te zien, niet de inhoud van het bestand.
De inhoud wordt alleen zichtbaar als ik dit bestand open met "dubbel-klikken".
Is het mogelijk om de inhoud van een PDF-bestand direct zichtbaar te krijgen zoals bij JPG-bestanden?
De inhoud wordt alleen zichtbaar als ik dit bestand open met "dubbel-klikken".
Is het mogelijk om de inhoud van een PDF-bestand direct zichtbaar te krijgen zoals bij JPG-bestanden?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
Re: PDF-bestand wordt niet zichtbaar
19 nov 2025 13:36
Neen, alleen bestanden met foto format zijn zichtbaar.
- Ruud de Ruiter
-
- Afwezig
Re: PDF-bestand wordt niet zichtbaar
19 nov 2025 15:11 - 19 nov 2025 15:11
ter info: uit de help:
Via het pijltje achter Bestandstypen maakt u eerst een keuze wat voor soort bestand u toe wilt voegen. Voor afbeeldingen en foto's worden bijna alle grafische formaten ondersteund (gif, jpg, bmp, tiff, png, etc), voor geluiden het formaat WAV en voor video het formaat AVI en MPE. Voor het koppelen van een ander type bestand kiest u natuurlijk voor Alle bestanden (*.*).
Vergeet niet dat een PDF XLSX of DOCX en soortgelijke formaten uit meerdere pagina's kan bestaan. Binnen Aldfaer kan je daar niet in "bladeren". Dat kan alleen als het document in "zijn" programma wordt geopend.
Via het pijltje achter Bestandstypen maakt u eerst een keuze wat voor soort bestand u toe wilt voegen. Voor afbeeldingen en foto's worden bijna alle grafische formaten ondersteund (gif, jpg, bmp, tiff, png, etc), voor geluiden het formaat WAV en voor video het formaat AVI en MPE. Voor het koppelen van een ander type bestand kiest u natuurlijk voor Alle bestanden (*.*).
Vergeet niet dat een PDF XLSX of DOCX en soortgelijke formaten uit meerdere pagina's kan bestaan. Binnen Aldfaer kan je daar niet in "bladeren". Dat kan alleen als het document in "zijn" programma wordt geopend.
Laatst bewerkt 19 nov 2025 15:11 door Ruud de Ruiter.