Persoonsfoto's niet zichtbaar in stamboom

Lees meer

Persoonsfoto's niet zichtbaar in stamboom

24 nov 2025 23:31 - 24 nov 2025 23:34
Ik beheer 4 actieve stambomen via Aldfaer. Ik exporteer de GEDCOM bestanden naar de website Genealogieonline.nl
Bij de eerste 3 stambomen was een foto met de markering "Persoon"  direct zichtbaar in het diagram bij de tab "Directe familie". Ook werden de pasfoto's getoond in een bewegende galerij op de startpagina.
de vierde stamboom ben ik gestart in de nieuwste Aldfaer versie en nu is deze functionaliteit verdwenen.
Ik heb uitgebreid contact gehad met Genealogieonline.nl en het probleem lijkt niet aan hun kant te liggen.
Is er een wijziging doorgevoerd in de laatste versie?
Ik heb 2 afbeeldingen (van 2 verschillende stambomen) bijgevoegd om tellaten zien wat ik bedoel.

Bijlagen:

Laatst bewerkt 24 nov 2025 23:34 door Dorinde de Beer.

Lees meer

Re: Persoonsfoto's niet zichtbaar in stamboom

25 nov 2025 07:34
Gedcom instelling wijzigen van versie 7.0 naar versie 5.5.1
Doe Menu > Extra > Instellingen > Gedcom-Export > Gedcom-Versie

Lees meer

25 nov 2025 09:36
Dank je Ruud, maar dat heb ik op advies van Genealogie.nl geprobeerd en gaf geen resultaat voor zichtbaarheid in het diagram.
Ik heb inmiddels wel meer foto’s toegevoegd en kan het qua galerij misschien nogmaals proberen.

Lees meer

25 nov 2025 10:01
Staan de foto's in Aldfaer wel aangemerkt met een vinkje voor publiceren? en bij de gedcom export is het materiaal gedcom ook aangevinkt?

Lees meer

25 nov 2025 22:51
Ja, dat heb ik voor de zekerheid gecheckt. Precies zoals ik het bij mijn andere stambomen heb gedaan.

Er is nu toch nog een andere beheerder van Genealogieonline.nl mee aan de slag gegaan om te kijken of het probleem toch niet daar ligt.

Gemaakt door Kunena