- Bedankjes 0
Hoe kan ik zoeken op voorvaderen?
- Harry Haverals
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Hoe kan ik zoeken op voorvaderen?
26 dec 2025 13:39
Ik heb al een aantal gegevens ingevuld, maar loop bij sommige namen vast: kan geen voorouders vinden. Waar kan ik gaan zoeken?
- Evert
Re: Hoe kan ik zoeken op voorvaderen?
26 dec 2025 15:26
Beste Harry,
Even voor de duidelijkheid:
Aldfaer is een programma waar je de elders gevonden gegevens in kunt invoeren en er rapporten van kunt maken.
De gegevens zelf zul je via bekende familie gegevens/archieven enz moeten verzamelen.
Of begrijp ik je vraagstelling niet?
Groet,
Evert.
Even voor de duidelijkheid:
Aldfaer is een programma waar je de elders gevonden gegevens in kunt invoeren en er rapporten van kunt maken.
De gegevens zelf zul je via bekende familie gegevens/archieven enz moeten verzamelen.
Of begrijp ik je vraagstelling niet?
Groet,
Evert.
- Ruud de Ruiter
-
Re: Hoe kan ik zoeken op voorvaderen?
27 dec 2025 20:28
Harry
Het gaat er om WAAR en niet HOE zoeken naar voorvaderen
Waar, zoek op internet bij:[url] www.familysearch.org/nl/search/ [/url]Geneanet.org Genealogie: Zoek uw voorouders, Start uw stamboom, Vind foto's en documenten, ... - Geneanet WieWasWie - Stamboom, Genealogie en Familiegeschiedenis OLB: Ruim 2,1 miljoen graven online op 3700 begraafplaatsen Familiysearch is 100% gratis
De anderen geven beperkt gratis toegang. Zij beperken in principe tot één persoon per zoekslag. Is men betalend lid kan er perzoekslag op een echtpaar gezocht worden
Het gaat er om WAAR en niet HOE zoeken naar voorvaderen
Waar, zoek op internet bij:[url] www.familysearch.org/nl/search/ [/url]Geneanet.org Genealogie: Zoek uw voorouders, Start uw stamboom, Vind foto's en documenten, ... - Geneanet WieWasWie - Stamboom, Genealogie en Familiegeschiedenis OLB: Ruim 2,1 miljoen graven online op 3700 begraafplaatsen Familiysearch is 100% gratis
De anderen geven beperkt gratis toegang. Zij beperken in principe tot één persoon per zoekslag. Is men betalend lid kan er perzoekslag op een echtpaar gezocht worden