- Bedankjes 0
Sorteren op 'Toegevoegd'?
- Kris
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Sorteren op 'Toegevoegd'?
30 dec 2025 13:49
Hallo
Is het ook mogelijk te sorteren op 'Toegevoegd op'? De datum staat wel onderaan bij iedere geopende persoon, maar ik zie dit niet staan bij de mogelijkheden om te sorteren (in tegenstelling tot 'gewijzigd op').
Bedankt voor het antwoord.
Kris
Is het ook mogelijk te sorteren op 'Toegevoegd op'? De datum staat wel onderaan bij iedere geopende persoon, maar ik zie dit niet staan bij de mogelijkheden om te sorteren (in tegenstelling tot 'gewijzigd op').
Bedankt voor het antwoord.
Kris
- Carel Plantagie
-
Re: Sorteren op 'Toegevoegd'?
30 dec 2025 15:04
Nee, niet met de interne Personenlijst.
Maar misschien volstaat het bonusrapport 'Personenlijst naar Excel'?
Te vinden via Tonen > Rapporten > Bonus rapporten > ExporterenÂ
Als u daar (op tabblad Excel) kiest voor Nieuw (helemaal onderaan) komt deze kolom in het resultaat waarop dan gesorteerd kan worden (na omzetting naar een datum of opslitsing in jaar-maand-dag).
Maar misschien volstaat het bonusrapport 'Personenlijst naar Excel'?
Te vinden via Tonen > Rapporten > Bonus rapporten > ExporterenÂ
Als u daar (op tabblad Excel) kiest voor Nieuw (helemaal onderaan) komt deze kolom in het resultaat waarop dan gesorteerd kan worden (na omzetting naar een datum of opslitsing in jaar-maand-dag).
- Kris
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
30 dec 2025 15:27
Bedankt, maar ik zie/vind niet wat je bedoelt.
Geen probleem, ik probeer verder (op mijn manier).
Kris
Geen probleem, ik probeer verder (op mijn manier).
Kris
- Han Kortekaas
-
30 dec 2025 17:20
Onder Menu > Tonen > Rapporten > Overige rapporten > Bonusrapporten >Overzichten vindt u een rapport 'Creaties en mutaties' ; daarmee kunt u een lijst krijgen van alle personen gesorteerd op toevoegingsdatum.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kris