3e huwelijk voorouder verschijnt niet in kwartierstaat

Lees meer

3e huwelijk voorouder verschijnt niet in kwartierstaat

05 jan 2026 15:14
Goedemiddag,

Bij de kwartierstaat van een voorouder, zie ik wel het 1e en 2e huwelijk staan, echter het 3e huwelijk registreert hij niet.
De scheidingen en huwelijksdata staan volgens mij correct ingevuld. Dus ik weet niet waarom Aldfaer het 3e huwelijk niet laat zien.
Met vriendelijke groet,
Agnita Kuipers.

Lees meer

Re: 3e huwelijk voorouder verschijnt niet in kwartierstaat

05 jan 2026 21:33
Een kwartierstaat vermeld uitsluitend het huwelijk van elke voorouder waarvan de referentiepersoon (persoon in het hoofdvenster) afstamt.
In een grafische kwartierstaat kan bijkomende informatie bekeken worden door met de muis over een blokje te bewegen en vastzetten met een klik. Deze bijkomende informatie geeft wel alle huwelijken weer van alle personen. Als het betreffende huwelijk ontbreekt is de koppeling mogelijk niet correct ingevoerd, de persoon niet  gepubliceerd mag worden door een actieve privacyfilter of door een uitsluiting van publicatie in de Tab 'Diversen'.

Lees meer

07 jan 2026 09:13
Goedemorgen JayCee,
Hartelijk dank voor de reactie. Het is nu opgelost. Het was inderdaad het actieve privacyfilter dat nog aanstond.
Met vriendelijke groet,
Agnita Kuipers.

Lees meer

07 jan 2026 10:07 - 07 jan 2026 10:11
Bij die voorouder is vergeten het ovl vinkje aan te zetten.
Door Controleer gegevens leeftijd kunt u alle situaties van personen > 100 jaar het vinkje laten zetten.
Daarnaast werk ik altijd met het privacyfilter uit. Alleen als ik een rapport voor derden maak dan zet ik het privacyfilter even aan.
Laatst bewerkt 07 jan 2026 10:11 door Han Kortekaas.

Gemaakt door Kunena