- Bedankjes 1721
opschonen ?
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: opschonen ?
27 jan 2026 09:40
Twee dingen:
1. verhoog het aantal veiligheidskopieën bij Extra > Instellingen > veiligheidskopie . Daar staat wellicht 7 maar maak daar 14 van.
2, met in de adresbalk WeTransfer komt een venster waarin een emailadres gevraagd wordt. Daar kunt u het mijne in zetten, wat u vindt onder mijn profiel door op de knop 'Lees meer' te klikken.
1. verhoog het aantal veiligheidskopieën bij Extra > Instellingen > veiligheidskopie . Daar staat wellicht 7 maar maak daar 14 van.
2, met in de adresbalk WeTransfer komt een venster waarin een emailadres gevraagd wordt. Daar kunt u het mijne in zetten, wat u vindt onder mijn profiel door op de knop 'Lees meer' te klikken.
- Ivo de Bruin
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
08 feb 2026 15:20
Hallo heer Kortekaas,
het aantal veiligheidskopieém heb ik verhoogd naar 14.
En, via we/transfer heb ik u het gevraagde bestand deBruinPrins.aldf, groot 419 MB, gestuurd, hopelijk is dit in orde zo.
Alvast dank dat u er naar wilt kijken.
Met vriendelijke groet,
Ivo de Bruin
Haarlem
het aantal veiligheidskopieém heb ik verhoogd naar 14.
En, via we/transfer heb ik u het gevraagde bestand deBruinPrins.aldf, groot 419 MB, gestuurd, hopelijk is dit in orde zo.
Alvast dank dat u er naar wilt kijken.
Met vriendelijke groet,
Ivo de Bruin
Haarlem
- Han Kortekaas
-
08 feb 2026 17:30 - 09 feb 2026 09:58
Het ontvangen bestand van 429 Mb heb ik ontdaan van 7 dubbele ID's en kinderloos met kinderen opgelost.
Daarna Stamboom > Bestand opschonen gedraaid wat resulteerde in een eind bestandsgrootte van 79 Mb. (Veiligheidskopie 11Mb)
Opschonen, zodra het systeem dit zegt is echt van belang!!
Ik denk dat het bestand zo ongebreideld groot is geworden omdat het bestand vol staat met oorspronkelijk (geplakte?) teksten in Notities die na verwerking van gegevens niet weggehaald werden. Dat is de keuze van verwerken.
De lijst Notities via de Bonusrapporten is 32Mb groot.
Daarna Stamboom > Bestand opschonen gedraaid wat resulteerde in een eind bestandsgrootte van 79 Mb. (Veiligheidskopie 11Mb)
Opschonen, zodra het systeem dit zegt is echt van belang!!
Ik denk dat het bestand zo ongebreideld groot is geworden omdat het bestand vol staat met oorspronkelijk (geplakte?) teksten in Notities die na verwerking van gegevens niet weggehaald werden. Dat is de keuze van verwerken.
De lijst Notities via de Bonusrapporten is 32Mb groot.
Laatst bewerkt 09 feb 2026 09:58 door Han Kortekaas.