- Bedankjes 0
Foto's reorganiseren
- jaap.Antwerp
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Foto's reorganiseren
12 feb 2026 10:49 - 12 feb 2026 10:50
Ik wil alle foto's en beeldmateriaal die zich nu in 1 folder bevinden, reorganiseren en verdelen over verschillende sub-folders (per tak van de familie)
Is dat mogelijk?
Is dat mogelijk?
Laatst bewerkt 12 feb 2026 10:50 door jaap.Antwerp.
- Han Kortekaas
-
Re: Foto's reorganiseren
12 feb 2026 12:16
Fotomateriaal kan in principe herverdeeld worden over diverse submappen. Dat is geen enkel bezwaar. Als u dat doet, dan weet Aldfaer niet meer waar de foto staat, want de koppeling is anders geworden.
Dat kan in één keer hersteld worden door Stamboom > Bestandscontrole en -reparatie te draaien.
Zelf heb ik een andere inrichting en wel submappen per gebeurtenis; denk dan aan Persoon (smoelenboek); Geboorte; Trouwen; Overlijden enz.
Als je fotomateriaal per familie opzet zijn er altijd kiekjes die bij verschillende mensen (families) horen .
Dat kan in één keer hersteld worden door Stamboom > Bestandscontrole en -reparatie te draaien.
Zelf heb ik een andere inrichting en wel submappen per gebeurtenis; denk dan aan Persoon (smoelenboek); Geboorte; Trouwen; Overlijden enz.
Als je fotomateriaal per familie opzet zijn er altijd kiekjes die bij verschillende mensen (families) horen .