Myheritage link
- Bert
-
Auteur
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
06 feb 2021 15:21 #39085
door Bert
Myheritage link werd gestart door Bert
Beste forumleden,
Ik vraag me af waarom er alleen maar een link is van Myheritage in Aldfaer ?
Ik dit voor commerciële doeleinden ? heeft Aldfaer hier belangen bij; want persoonlijk vind ik het een hele dure grap dat Myheritage.
Volgens mij zijn er meer sites die gelinkt zouden kunnen worden in Aldfaer !
Ik moet wel zeggen ik heb er wel even gebruik van gemaakt en het is heel verleidelijk als je zo`n match krijgt; maar dan moet je er dik voor gaan betalen en maar afwachten of het wel allemaal klopt wat daar getoond wordt.
En natuurlijk ik kan het ook uitzetten !
M.v.g
Bert Ruedisueli
Ik vraag me af waarom er alleen maar een link is van Myheritage in Aldfaer ?
Ik dit voor commerciële doeleinden ? heeft Aldfaer hier belangen bij; want persoonlijk vind ik het een hele dure grap dat Myheritage.
Volgens mij zijn er meer sites die gelinkt zouden kunnen worden in Aldfaer !
Ik moet wel zeggen ik heb er wel even gebruik van gemaakt en het is heel verleidelijk als je zo`n match krijgt; maar dan moet je er dik voor gaan betalen en maar afwachten of het wel allemaal klopt wat daar getoond wordt.
En natuurlijk ik kan het ook uitzetten !
M.v.g
Bert Ruedisueli
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Carel Plantagie
-
06 feb 2021 17:35 #39091
door Carel Plantagie
Beantwoord door Carel Plantagie in topic Myheritage link
Eigenlijk is dit een vraag ter beantwoording door het Aldfaer-team en mogelijk is dit zelfs iets om op te nemen bij de FAQ. Maar als ervaren gebruiker doe ik hier toch een poging:
Lang leek Aldfaer 4.2 de laatste versie te worden. Door contact met MyHeritage werd echter mogelijkheden voor verdere ontwikkelingen gestart. Zie het volgende bericht:
aldfaerforum.nl/forum/oude-berichten/419...en-aldfaer.html#2231
Je kunt het inderdaad ook gewoon uitzetten. Je hebt gelijk dat meer sites toegevoegd zouden kunnen worden. Die moeten hiervoor dan wel een ingang hebben. Destijds werd ook geopperd dat er in de toekomst meer koppelingen ingebouwd konden worden, bijvoorbeeld naar genealogieonline.nl en stamboomnederland.nl (CBG).
Lang leek Aldfaer 4.2 de laatste versie te worden. Door contact met MyHeritage werd echter mogelijkheden voor verdere ontwikkelingen gestart. Zie het volgende bericht:
aldfaerforum.nl/forum/oude-berichten/419...en-aldfaer.html#2231
Je kunt het inderdaad ook gewoon uitzetten. Je hebt gelijk dat meer sites toegevoegd zouden kunnen worden. Die moeten hiervoor dan wel een ingang hebben. Destijds werd ook geopperd dat er in de toekomst meer koppelingen ingebouwd konden worden, bijvoorbeeld naar genealogieonline.nl en stamboomnederland.nl (CBG).
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.