Gegevens delen via mail met iemand anders

Meer
18 juli 2021 20:11 - 18 juli 2021 20:13 #41534 door Dingelhoff
Gegevens delen via mail met iemand anders werd gestart door Dingelhoff
Hallo,
Ik was al met m'n eigen familie bezig om die gegevens in aldfaer te zetten.
Via mijn schoonvader nu ook gegevens uit die hoek en ben al super ver....en wil graag mijn schoonvader laten zien wat ik allemaal heb ontdekt alleen.....
Ik kom er maar niet achter hoe ik het beste mijn ingevoerde gegevens in aldfaer nu bijvoorbeeld via email kan doorsturen naar mijn schoonvader zodat die ook kan zien welke akten en gegevens ik allemaal al heb verzameld over zijn familie ....
Kan iemand me hierover adviseren hoe ik dit het beste kan aanpakken zodat mijn schoonvader eventueel nog aanvullingen of dergelijke kan geven en zien hoe ver ik ben ??
Mijn schoonvader heeft geen aldfaer en doet niet aan genealogie dus vandaar dat ik mijn gegevens graag wil delen zodat hij kan mee kijken met me en eventueel aanvullingen of zo kan geven aan me.
Laatst bewerkt 18 juli 2021 20:13 door Dingelhoff.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
18 juli 2021 21:11 - 18 juli 2021 21:14 #41535 door JayCee
Beantwoord door JayCee in topic Gegevens delen via mail met iemand anders
De hamvraag is nu of uw schoonvader al dan niet een computer heeft. Zo ja is de beste oplossing Aldfaer te installeren, hem een kopij van uw stamboom opsturen en het bestand openen in Aldfaer. Alle rapporten kunnen gegenereerd worden en openen in een browser samen met de gekoppelde foto's.
Wil hij Aldfaer niet installeren of heeft hij geen pc maar wel een tablet of smartphone/iphone stuur dan de rapporten als *.html-bestand op en in een browser openen.
Heeft hij geen van deze toestellen is afdrukken van de rapporten de enige oplossing. Hoe grote grafische rapporten (laten)afdrukken kunt u lezen in de Overige rapporten > Bonus rapporten> Grafisch >Grafisch afdrukken.
Laatst bewerkt 18 juli 2021 21:14 door JayCee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena