Smart Matching MyHeritage
- Webmaster
- Auteur
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 9
13 nov 2022 12:43 #46304
door Webmaster
Smart Matching MyHeritage werd gestart door Webmaster
Smart Matching
Einde van de ondersteuning voor Smart Matching™ en Record Matching
In overleg met MyHeritage hebben we besloten om de Smart Matching™ en de Record Matching per 1 januari 2023 niet langer via Aldfaer te ondersteunen. Er wordt te weinig gebruik gemaakt van deze diensten waardoor het voor MyHeritage niet rendabel is om deze te blijven ondersteunen. In de eerstvolgende versie van Aldfaer zal deze functionaliteit dan ook niet meer beschikbaar zijn. In de huidige en voorgaande versies van Aldfaer zal de de Smart Matching™ en de Record Matching niet meer functioneren. Een en ander heeft geen gevolgen voor een eventueel abonnement dat bij MyHeritage is afgesloten.
Stichting Aldfaer
12 november 2022
Einde van de ondersteuning voor Smart Matching™ en Record Matching
In overleg met MyHeritage hebben we besloten om de Smart Matching™ en de Record Matching per 1 januari 2023 niet langer via Aldfaer te ondersteunen. Er wordt te weinig gebruik gemaakt van deze diensten waardoor het voor MyHeritage niet rendabel is om deze te blijven ondersteunen. In de eerstvolgende versie van Aldfaer zal deze functionaliteit dan ook niet meer beschikbaar zijn. In de huidige en voorgaande versies van Aldfaer zal de de Smart Matching™ en de Record Matching niet meer functioneren. Een en ander heeft geen gevolgen voor een eventueel abonnement dat bij MyHeritage is afgesloten.
Stichting Aldfaer
12 november 2022
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jaap Kramer
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 nov 2022 21:38 #46386
door Jaap Kramer
Beantwoord door Jaap Kramer in topic Smart Matching MyHeritage
Jammer maakte hier geregeld gebruik van en heb daar interessante en veel gegevens gevonden.
Groet Jaap Kramer
Groet Jaap Kramer
- Ruud de Ruiter
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 966
30 nov 2022 08:40 - 30 nov 2022 08:41 #46399
door Ruud de Ruiter
Beantwoord door Ruud de Ruiter in topic Smart Matching MyHeritage
Jaap,
Voer bij MyHeritage een minimale stamboom in. Je hebt dan de mogelijkheid om bij hen te zoeken
En dat kan (nu nog ?) zonder kosten
Voer bij MyHeritage een minimale stamboom in. Je hebt dan de mogelijkheid om bij hen te zoeken
En dat kan (nu nog ?) zonder kosten
Laatst bewerkt 30 nov 2022 08:41 door Ruud de Ruiter.
- Jan
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
02 jan 2023 19:10 #46591
door Jan
Beantwoord door Jan in topic Smart Matching MyHeritage
Ik vind het ook ontzettend jammer dat deze link is opgeheven.
Voor ij was het bijzonder handig om te zoeken
Voor ij was het bijzonder handig om te zoeken
- Jan Verkade
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
11 jan 2023 09:03 #46644
door Jan Verkade
Beantwoord door Jan Verkade in topic Smart Matching MyHeritage
Bijzonder jammer dat deze dienst gestopt is; ik maakte hier graag gebruik van. Dit was altijd een zeer waardevolle aanvulling. Natuurlijk moet je dan kritisch zijn op de gegevens in MyHeritage, maar moet je dat niet op alle gegevens?
Irritant dat ik vanaf nieuwjaar tot vandaag toe voortdurend allerlei instellingen op mijn computer nagelopen ben om uit te vinden waarom de links plotseling niet meer werkten. Na 10 dagen maar eens op het forum gekeken of er meer mensen problemen hadden en dan vind ik bovenstaand berichtje.
Irritant dat ik vanaf nieuwjaar tot vandaag toe voortdurend allerlei instellingen op mijn computer nagelopen ben om uit te vinden waarom de links plotseling niet meer werkten. Na 10 dagen maar eens op het forum gekeken of er meer mensen problemen hadden en dan vind ik bovenstaand berichtje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Harrie van den Tillaar
- Harm Selling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 6
13 mrt 2023 20:03 - 13 mrt 2023 20:06 #47080
door Harm Selling
Beantwoord door Harm Selling in topic Smart Matching MyHeritage
Tot voor kort werkte het meestal nog, hoewel het steeds vaker in foutmeldingen verzandde.
Maar sinds enkele dagen eindigt het consequent in foutmeldingen.
Ontzettend jammer, want het was een prachtige optie, waar ik bijna dagelijks gebruik van maakte. Je kon vanuit een persoon in Aldfaer via MyHeritage doorclicken, rechtstreeks naar bijvoorbeeld de nog niet bekende overlijdensakte in AlleGroningers.
Aan deze optie heeft MyHeritage zelfs mijn lidmaatschap te danken.
Maar sinds enkele dagen eindigt het consequent in foutmeldingen.
Ontzettend jammer, want het was een prachtige optie, waar ik bijna dagelijks gebruik van maakte. Je kon vanuit een persoon in Aldfaer via MyHeritage doorclicken, rechtstreeks naar bijvoorbeeld de nog niet bekende overlijdensakte in AlleGroningers.
Aan deze optie heeft MyHeritage zelfs mijn lidmaatschap te danken.
Laatst bewerkt 13 mrt 2023 20:06 door Harm Selling.
- Harm Selling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 6
13 mrt 2023 20:15 #47082
door Harm Selling
Beantwoord door Harm Selling in topic Smart Matching MyHeritage
Wat overigens wel merkwaardig is dat de optie volgens bovenstaande informatie op 1 januari niet meer zou werken, maar bij mij sinds die tijd nog regelmatig (soms met problemen, maar vaak ook foutloos) gewerkt heeft.
Pas de laatste dagen werkt het dermate slecht dat ik besloot eens in het forum te gaan zoeken naar een eventuele oplossing.
Maar zelfs nu wordt bij de personen in Aldfaer nog wel het groene vakje met het aantal MyHeritage hits gemeld. Maar click je daarop, krijg je een foutmelding "Kan het bestand niet vinden".
Zal de optie in de instellingen uitzetten.... spijtig!
Pas de laatste dagen werkt het dermate slecht dat ik besloot eens in het forum te gaan zoeken naar een eventuele oplossing.
Maar zelfs nu wordt bij de personen in Aldfaer nog wel het groene vakje met het aantal MyHeritage hits gemeld. Maar click je daarop, krijg je een foutmelding "Kan het bestand niet vinden".
Zal de optie in de instellingen uitzetten.... spijtig!