Afgesloten discussies van de helpdesk

grafische afdrukken

• LVDA
  • Auteur
Lees meer

grafische afdrukken

09 feb 2015 23:27
geachte terwijl ik zo de mogelijkheden aan het overlopen ben,
krijg ik bij grafisch enkele problemen
Bv."Als ik en mijn familie" uitvoer,d genereert het programma maar geeft me geen beeld.
Voorouderschema zegt me dat het programma niet meer werkt en vraagt het af te sluiten

Werk met de laatste versie en de laatste rapporten in win8.1
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

Re: grafische afdrukken

10 feb 2015 08:41
Aldfaer heeft altijd Internet Explorer nodig, ook als u een andere verkenner gebruikt. Tevens dient u de Adove SVG viewer in IE te installeren. Download deze van www.adobe.com/devnet/svg/adobe-svg-viewer-download-area.html
Versie 3.03 . Trek u niets aan van de meldingen dat het een XP versie is en dat Adobe geen ondersteunng meer geeft.

Verder is de vraag waar heeft u Aldfaer geïnstalleerd en is dit via een schone instalaltie of via een update naar versie 6.0?
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

10 feb 2015 10:42
Dag LVDA,

Voor 'Ik en mijn familie'is geen Adove SVG viewer nodig en zou normaal moeten werken.
U zegt dat u geen beeld krijgt na het maken van het rapport.

Kijk eens in de supmap ikenmijnfamilie van de bij u ingestelde Rapportuitvoer map.
In Aldfaer onder Instellingen (CRTL+I)->Bestanden is deze map te vinden.
Als het rapport toch is uitgevoerd dan vindt u in deze het bestand start.html, door dubbel klik kunt u dit bestand dan openen.
Onderwerp is gesloten.
  • LVDA
  • Auteur
Lees meer

10 feb 2015 12:40 - 10 feb 2015 12:41
na het instal van adobe svg blijf ik geblokkeerd staan op zie bijlage

Dank voor verdere hulp

Bijlagen:

Laatst bewerkt 10 feb 2015 12:41 door LVDA. Reden: geraak niet verder
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

10 feb 2015 13:08
Jammer genoeg kan ik niet de bijlage lezen doordat deze heel klein is en vergroot weergegeven is het onduidelijk.

Ik meen een fout melding te zien.

Als je op mijn blauwe naam klikt kun je mijn email vinden.
Als je dan een afdruk van je scherm aan mij toe stuurt dan kan ik het mogelijk wel lezen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: LVDA
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

10 feb 2015 17:42
De oorzaak van het niet presenteren van het rapport 'Ik en mijn familie' was het ontbreken van het bestand ikenmijnfamile.ico dat niet automatisch is gekopieerd tijdens het installeren, door dit handmatig in te voegen is dit opgelost.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: LVDA
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena