FlexiTree eindigt in foutmelding

• Guido van Harten
  • Auteur
Lees meer

FlexiTree eindigt in foutmelding

23 jul 2015 13:41
Ik ben diverse mogelijkheden van FlexiTree aan het uitproberen. Zojuist kreeg ik Abnormal program termination van Aldfaer. Moet ik nu ergens een logfile kunnen vinden waar ik kan zien wat er precies verkeerd gegaan is?

Ik was wat aan het testen en ontdekte dat er tweemaal achter elkaar om een bepaalde tekst in het Italiaans gevraagd werd (volgens mij in het sjabloon in de regels 996 en 1017).

En als ik dan toch aan "zeuren" ben: namen van talen, schrijf je met een hoofdletter...

Vriendelijke groet,
Guido
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

Re: FlexiTree eindigt in foutmelding

23 jul 2015 20:38
Guido van Harten schreef : Ik ben diverse mogelijkheden van FlexiTree aan het uitproberen. Zojuist kreeg ik Abnormal program termination van Aldfaer. Moet ik nu ergens een logfile kunnen vinden waar ik kan zien wat er precies verkeerd gegaan is?

Ik was wat aan het testen en ontdekte dat er tweemaal achter elkaar om een bepaalde tekst in het Italiaans gevraagd werd (volgens mij in het sjabloon in de regels 996 en 1017).

En als ik dan toch aan "zeuren" ben: namen van talen, schrijf je met een hoofdletter...

Vriendelijke groet,
Guido
Guido, de talen luiden nu met een hoofdletter, er wordt 1 x Italiaans en daarna 1x Portugees gevraagd.

De Abnormal program termination kan ik niet reproduceren.
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

Re: FlexiTree eindigt in foutmelding

24 jul 2015 13:05
Guido,

Alleen als je direct na het genereren van FleXiTree vanuit Aldfaer bezig bent in FleXiTree, kan als er iets mis gaat FleXiTree een abnormale beƫindiging van Aldfaer het gevolg zijn.

In de door jou bedoelde regel 1017 zit een tekstuele fout die niet van invloed is op de juiste werking van het programma, maar wel verwarrend kan zijn in een dialoog op het beeldscherm.

De talen worden bij de taalkeuze in het instellingsmenu inderdaad zonder hoofdletter gepresenteerd.

Er zijn nog meer tekstuele onjuistheden te noemen; aangezien deze niet van invloed zijn op de werking van het programma is het volgens mij beter dat die onjuistheden buiten dit forum worden kenbaar gemaakt.

Gr. Hans
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena