- Bedankjes 1721
sorteren op voorouders en op doopplaats
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: sorteren op voorouders en op doopplaats
16 aug 2017 16:37
De 'Lib user' map moet in de map staan waar ook de Bonusrapporten in staan. In deze Lib user staan alle overrides op de standaard sjablonen en kunnen ook die van Bonus rapporten worden geplaatst. Als die map nog niet bestaat dan moet het dus een submap worden van 'Invoegtoepassingen'.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Frank
Onderwerp is gesloten.
- Frank
-
Auteur
16 aug 2017 17:09
Onderwerp is gesloten.
- Frank
-
Auteur
16 aug 2017 17:10
Onderwerp is gesloten.
- Ruud de Ruiter
-
16 aug 2017 17:30
En dus staat Lib User in de verkeerde map
Niet in Bonus Rapporten maar in de map Invoegtoepassingen
Niet in Bonus Rapporten maar in de map Invoegtoepassingen
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
16 aug 2017 17:31
Frank, ik dacht dat ik toch had gezegd dat die hook onder de map Invoegtoepassingen moet staan. Wat je nu laat zien is dat je de map IN de Bonus rapporten hebt gezet.
In een standaard Aldfaer configuratie (waar ik dacht dat jij vanaf wijkt) zou dit moeten zijn C:\users\pc naam\documenten\aldfaer\invoegtoepassingen\lib user\
In een standaard Aldfaer configuratie (waar ik dacht dat jij vanaf wijkt) zou dit moeten zijn C:\users\pc naam\documenten\aldfaer\invoegtoepassingen\lib user\
Onderwerp is gesloten.
- Frank
-
Auteur
16 aug 2017 18:30
Heb Aldfaer in C staan zoals gebruikelijk volgens mij.
Map verplaatst zoals Han en Ruud aangaven.
Enigste was gewijzigd is:
Ondanks dat de DialoogHook.cfg niet getoond word kan ik er toch mee werken.
Ook dit qua letters nog aangepast daar dit ook het probleem kan zijn maaar ook deze twee hoofdletters hierin werken niet,
de Code kolom met mijn kwartiernummers staan er namelijk ook in waardoor ik alleen daar hoef te kijken daar ik deze kolom gebruik om te sorteren in de persoonslijst.
Map verplaatst zoals Han en Ruud aangaven.
Enigste was gewijzigd is:
Ondanks dat de DialoogHook.cfg niet getoond word kan ik er toch mee werken.
Ook dit qua letters nog aangepast daar dit ook het probleem kan zijn maaar ook deze twee hoofdletters hierin werken niet,
de Code kolom met mijn kwartiernummers staan er namelijk ook in waardoor ik alleen daar hoef te kijken daar ik deze kolom gebruik om te sorteren in de persoonslijst.
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
16 aug 2017 18:46
De plek waar jouw Lib user moet staan is dus C:\Aldfaer\Invoegtoepassingen\Lib user.
Overigens denk ik dat je niet goed bezig bent met deze afwijkende installatie om die onder C:\Aldfaer te zetten. Je moet de map C:Aldfaer eigenlijk reserveren voor het download gedeelte van Aldfaer.exe. Stel eens voor dat de installatieprocedure de map C:\Aldfaer zou verwijderen en de nieuwe installatie daar zou plaatsen. Dan ben jij jouw eigen mappen dus kwijt.
Overigens denk ik dat je niet goed bezig bent met deze afwijkende installatie om die onder C:\Aldfaer te zetten. Je moet de map C:Aldfaer eigenlijk reserveren voor het download gedeelte van Aldfaer.exe. Stel eens voor dat de installatieprocedure de map C:\Aldfaer zou verwijderen en de nieuwe installatie daar zou plaatsen. Dan ben jij jouw eigen mappen dus kwijt.
Onderwerp is gesloten.
- Frank
-
Auteur
16 aug 2017 20:59 - 16 aug 2017 21:05
Bedankt Han, voor deze tip. (Heb dezelfde map ook als backup naar de andere schijf gekopieerd, dus zou het in principe altijd terug kunnen halen.)
Nu de map goed is kan het nog alleen de dialooghook.cfg zijn waarom het niet werkt?
Heb het zowel met de twee hoofdletters geprobeerd DialoogHook.cfg
Maar krijg nog steeds dezelfde melding dat er geen Hookbestand is.
dit is wat er in de dialooghook.cfg staat
Kijk ik dan naar de uitdraai en zoek naar Klerkx-Ierlant dan heb ik voorouders die nog niet kompleet zijn. Niet helemaal de weg maar werkt wel.
Nu de map goed is kan het nog alleen de dialooghook.cfg zijn waarom het niet werkt?
Heb het zowel met de twee hoofdletters geprobeerd DialoogHook.cfg
Maar krijg nog steeds dezelfde melding dat er geen Hookbestand is.
dit is wat er in de dialooghook.cfg staat
Kijk ik dan naar de uitdraai en zoek naar Klerkx-Ierlant dan heb ik voorouders die nog niet kompleet zijn. Niet helemaal de weg maar werkt wel.
Laatst bewerkt 16 aug 2017 21:05 door Frank .
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
16 aug 2017 22:55
Frank, excuus nr 9 moet nr 8 zijn. Tikfoutje 'dikke vingers'.
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
17 aug 2017 10:46
Ik moet de dialooghook.cfg anders opbouwen om op selectieniveau te laten werken.Ik kom er op terug.
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
17 aug 2017 12:07
Ik heb Frank een werkend dialooghook.asjl gestuurd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Frank
Onderwerp is gesloten.