genereren rapport geeft fouten sjabloon

Lees meer

Re: genereren rapport geeft fouten sjabloon

26 mei 2024 15:27 - 26 mei 2024 15:41
Michel
met respect, maar  ik denk dat je fouten maakt bij het terugzetten van het sjabloon. Zoals ik al zei kan de door jou gemelde fout niet  door de Wizard gemaakt worden. Om jouw gemelde fout te ontdekken moest ik zelf de wizard draaien en heb toen de twee sjablonen vergeleken. Het sjabloon wat ik (met dezelfde naam) terugstuurde werkt bij mij.

De manier om het sjabloon over te brengen is
1. sluit Aldfaer
2. kopieer het bestand van dit forum en sla op in Documenten\Aldfaer\Invoegtoepassingen met de naam webmeijuni2024.asj
3. dan krijg je een melding dat het bestand al bestaat en je slaat gewoon op, daarmee vervang je dus het foutieve bestand
4. daarna open je Aldfaer en het rapporten venster waarmee een nieuwe link wordt gelegd naar het bestandje van 1.

Overigens snap ik helemaal niet waarom je een nieuw sjabloon met de Wizard maakt als je nog een werkend  Wizard sjabloon web_18_05_2022.asj hebt.
Ik snap het wel als je andere kleuren o.i.d. hebt maar er is 1 wezenlijk verschil omdat in dat bestand web_18_05_2022.asj  je een bijzondere eigen link voor jouw website nodig hebt. Als jouw behoefte is om een update te maken voor jouw website dan kun je toch beter gebruik maken van het sjabloon web_18_05_2022.asj 
Laatst bewerkt 26 mei 2024 15:41 door Han Kortekaas.

Gemaakt door Kunena