- Bedankjes 0
mis geb en ovl datums in grafische genealogie
- Pieter Karssen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
mis geb en ovl datums in grafische genealogie
06 dec 2024 13:54
goedemiddag,
in de grafische nageslachten mis ik de geb en ovl datums die er eerder* wel in stonden.
* door een crash is het programma (routine) onderbroken (niet correct afgesloten) tijdens de opbouw van een grafische genealogie.
ik vermoed een beschadiging van een sjabloon o.i.d.
1) mijn vraag is kan dat, en zo ja, welke sjabloon is dan geraakt en wat kan ik eraan doen?
gebruik aldfaer 6.2 op Win7HP.
n.b. op mijn Xp met aldfaer 6.1 gaat alles goed.
Vraag 2) Kan ik msgn een bestand van 6.1 overzetten nr 6.2??
bvd Pieter
in de grafische nageslachten mis ik de geb en ovl datums die er eerder* wel in stonden.
* door een crash is het programma (routine) onderbroken (niet correct afgesloten) tijdens de opbouw van een grafische genealogie.
ik vermoed een beschadiging van een sjabloon o.i.d.
1) mijn vraag is kan dat, en zo ja, welke sjabloon is dan geraakt en wat kan ik eraan doen?
gebruik aldfaer 6.2 op Win7HP.
n.b. op mijn Xp met aldfaer 6.1 gaat alles goed.
Vraag 2) Kan ik msgn een bestand van 6.1 overzetten nr 6.2??
bvd Pieter
- Ruud de Ruiter
-
Re: mis geb en ovl datums in grafische genealogie
06 dec 2024 14:39
doe eens "muis over" in uw versie 6.2 rapport
Overigens, U loopt wel erg ver achter met updates. Doe een Gedcom 5.5.1 export en importeer dat als nieuw stamboombestand (met een andere naam) in versie 11.1 die u ophaalt in aldfaer.net/sitemap/
Verder, zet in Instellingen de vink voor controle op updates
Overigens, U loopt wel erg ver achter met updates. Doe een Gedcom 5.5.1 export en importeer dat als nieuw stamboombestand (met een andere naam) in versie 11.1 die u ophaalt in aldfaer.net/sitemap/
Verder, zet in Instellingen de vink voor controle op updates
- Pieter Karssen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: mis geb en ovl datums in grafische genealogie
06 dec 2024 14:47 - 06 dec 2024 14:58
ja, de muis-over geeft de idd data bij de persoon.
maar eerder was dat blijkbaar op de een of andere manier direct al zichtbaar bij alle personen. (nu nog wel in de kwartierstaat) Kan ik die 'show-all' staat weer terugkrijgen?
maar eerder was dat blijkbaar op de een of andere manier direct al zichtbaar bij alle personen. (nu nog wel in de kwartierstaat) Kan ik die 'show-all' staat weer terugkrijgen?
Laatst bewerkt 06 dec 2024 14:58 door Pieter Karssen.