- Bedankjes 0
sjab2word
- Ted Rensman
- Auteur
Lees minder
Lees meer
sjab2word
26 jun 2025 14:35
Ik heb sinds kort Windows 11 en gebruik Office 365 op een nieuwe laptop.
Ik heb alles van Aldfaer over kunnen zetten behalve sjab2 word. Ik heb dit sjabloon opnieuw gedownload maar de knop "uitvoeren" zie ik niet meer.
Ik heb via de eigenschappen de "security"op UNBLOCK gezet maar zie nog steeds de knop "uitvoeren" niet.
Wat kan ik nog meer doen?
Ik heb alles van Aldfaer over kunnen zetten behalve sjab2 word. Ik heb dit sjabloon opnieuw gedownload maar de knop "uitvoeren" zie ik niet meer.
Ik heb via de eigenschappen de "security"op UNBLOCK gezet maar zie nog steeds de knop "uitvoeren" niet.
Wat kan ik nog meer doen?
- Han Kortekaas
-
Re: sjab2word
26 jun 2025 15:02
Het Word sjabloon gaat er van uit dat u eerst de tekst handleiding leest en afsluit. Bij het daarna weer openen verschijnt een klein helpvenster,wat na afsluiten het venster 'uitvoeren' geeft.
Dus afblijven van de eigenschappen!
Dus afblijven van de eigenschappen!
- Ted Rensman
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
27 jun 2025 09:53
Ik sjab2word meerdere keren opgestart maar ik zie geen verschil, dus de knop "uitvoeren" ontbreekt nog steeds. Ik heb het idee dat het aan Office 365 ligt. Ik las ergens dat dit standaard ALLE macro's blokkeert.
- Han Kortekaas
-
27 jun 2025 10:11 - 27 jun 2025 10:14
Tekst van de CoPilot
en vervolgens zou u in het blok Zoeken macro's uitvoeren kunnen tikken en uit het lijstje AutoOpen kunnen kiezen.Office 365 blokkeert niet automatisch alle macro's, maar er zijn wel strikte beveiligingsinstellingen om gebruikers te beschermen tegen mogelijk schadelijke macro's. In Word 2000 en Word 2003 kunt u macro's inschakelen door naar de optie "Extra" te gaan, vervolgens "Macro's" te kiezen en daarna "Beveiliging" te selecteren. Hier kunt u de beveiligingsinstelling op "Gemiddeld" zetten, wat betekent dat u elke keer dat u het programma opnieuw laadt, gevraagd wordt of de macro's mogen worden opgestart 1.In Word 2007 en Word 2010 kunt u macro's inschakelen door op de lichtblauwe balk boven de tekst op "Opties" te klikken en vervolgens aan te kruisen dat de inhoud ingeschakeld mag worden 2.
Laatst bewerkt 27 jun 2025 10:14 door Han Kortekaas.