- Bedankjes 0
Fout 4198 in Sjab2word
- Ted Rensman
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Fout 4198 in Sjab2word
27 apr 2026 14:45
Ik krijg steeds een foutmelding (4198 - opdracht mislukt) als ik sjab2word draai.
Het programma stopt bij de melding : 100 van 743 hyperlinks.
Bij foutopsporing staat de volgende regel geel gemarkeerd: Selection.InsertCrossReference ReferenceType:=wdRefTypeBookmark, ReferenceKind:=wdPageNumber, ReferenceI
Hoe los ik dit op?
Het programma stopt bij de melding : 100 van 743 hyperlinks.
Bij foutopsporing staat de volgende regel geel gemarkeerd: Selection.InsertCrossReference ReferenceType:=wdRefTypeBookmark, ReferenceKind:=wdPageNumber, ReferenceI
Hoe los ik dit op?
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 311
- Ted Rensman
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 311
Re: Fout 4198 in Sjab2word
27 apr 2026 21:20
Ted,
Het vermoeden is dan er dan in het rapport een link verwijzing niet juist is.
Als je dan op deze link klikt om naar deze verwijzing te gaan dan lukt dit niet.
vermoedelijk is een kind die maar 1 bekende ouder heeft.
Het vermoeden is dan er dan in het rapport een link verwijzing niet juist is.
Als je dan op deze link klikt om naar deze verwijzing te gaan dan lukt dit niet.
vermoedelijk is een kind die maar 1 bekende ouder heeft.
- Ted Rensman
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
29 apr 2026 18:27
Hoe vind ik die verwijzing?
Bovendien: Als ik NU sjab2word (8.1) probeer op te starten krijg ik de melding: "uw versie van dit bestand is niet correct en kan niet meer worden gebruikt" En nu ??
Bovendien: Als ik NU sjab2word (8.1) probeer op te starten krijg ik de melding: "uw versie van dit bestand is niet correct en kan niet meer worden gebruikt" En nu ??
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1066
29 apr 2026 20:02
Een alternatief: Open Word > Bestand open > navigeer naar het rapport html-bestand en open > opslaan in dezelfde uitvoermap.
- Ted Rensman
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
30 apr 2026 10:45
Moet ik hieruit afleiden dat Sjab2word niet meer bestaat?
- S.J.F.
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
30 apr 2026 11:35 - 30 apr 2026 11:42
Bestaat nog steeds zie:
aldfaer.net/sitemap//index.php?q=node/10548
de laatste versie is van 14/02/21
sjab2word is vernieuwd
aldfaerforum.nl/forum/bonus-rapporten/65...rd-is-vernieuwd.html
aldfaer.net/sitemap//index.php?q=node/10548
de laatste versie is van 14/02/21
sjab2word is vernieuwd
aldfaerforum.nl/forum/bonus-rapporten/65...rd-is-vernieuwd.html
Laatst bewerkt 30 apr 2026 11:42 door S.J.F.. Reden: toevoeging
- Ted Rensman
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
30 apr 2026 13:32
Maar wat moet ik met e melding : "uw versie van dit bestand is niet correct en kan niet meer worden gebruikt" ?
- Ruud de Ruiter
-
30 apr 2026 18:19
Ik vermoed dat uw Aldfaer versie niet up-to-date is.
Start Aldfaer
Doe Menu > Extra > Instellingen > zet de vink voor Updates Aldfaer en Invoegtoepassingen en klik Opslaan
Er komt dan t.z.t automatisch een melding dat updates geïnstalleerd worden, Adfaer zelf en vervolgens Invoegtoepassingen
Start Aldfaer
Doe Menu > Extra > Instellingen > zet de vink voor Updates Aldfaer en Invoegtoepassingen en klik Opslaan
Er komt dan t.z.t automatisch een melding dat updates geïnstalleerd worden, Adfaer zelf en vervolgens Invoegtoepassingen
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 311
30 apr 2026 18:20
Ted,
Mogelijk is de oorzaak dat het Sjab2word.8.1.doc ten onrechte is opgeslagen nadat de foutmelding is gegeven.
Zoals S.J.F. via de link het zip bestand opnieuw op halen van website van Aldfaer en uit pakken zodat het bestaande niet werkende Sjab2word wordt hersteld.
Op jou eerdere vraag. Hoe vind ik die verwijzing?
De verwijzing bestaat uit een getal. Dit getal moet op een andere plaats weer terug komen. Indien het getal niet voor de tweede keer wordt gevonden, dan wordt in Sjab2word daar een vermelding van gedaan.
P.S. Aldfaer rapporten geven geen fout indicatie dat er een link niet juist werkt.
Mogelijk is de oorzaak dat het Sjab2word.8.1.doc ten onrechte is opgeslagen nadat de foutmelding is gegeven.
Zoals S.J.F. via de link het zip bestand opnieuw op halen van website van Aldfaer en uit pakken zodat het bestaande niet werkende Sjab2word wordt hersteld.
Op jou eerdere vraag. Hoe vind ik die verwijzing?
De verwijzing bestaat uit een getal. Dit getal moet op een andere plaats weer terug komen. Indien het getal niet voor de tweede keer wordt gevonden, dan wordt in Sjab2word daar een vermelding van gedaan.
P.S. Aldfaer rapporten geven geen fout indicatie dat er een link niet juist werkt.