- Bedankjes 0
Dropbox synchroniseren
- Jan Ham
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Dropbox synchroniseren
26 aug 2018 22:12
Ik gebruik Aldfaer op twee computers en deze worden synchroon gehouden door alle gegevens in Dropbox te zetten.
Dit heeft altijd juist gewerkt maar sinds Aldfaer 7 krijg ik tijdens het werken met aldfaer de melding van dropbox 'HK' indexeren, Kan 'HK' niet indexeren (toegang geweigerd).
Nadat ik aldfaer afgesloten heb wordt alles gewoon gesynchroniseerd, kan dit kwaad of hoe kan ik dit verhelpen.
Dit heeft altijd juist gewerkt maar sinds Aldfaer 7 krijg ik tijdens het werken met aldfaer de melding van dropbox 'HK' indexeren, Kan 'HK' niet indexeren (toegang geweigerd).
Nadat ik aldfaer afgesloten heb wordt alles gewoon gesynchroniseerd, kan dit kwaad of hoe kan ik dit verhelpen.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1069
Re: Dropbox synchroniseren
26 aug 2018 23:58Dan heeft u tot nu veel geluk gehad. Het forum staat vol met berichten (tab Zoeken, met trefwoord cloud/OneDrive) waarin vermeld staat dat het gebruik van DropBox, enig andere cloud service alsook synchronisatie van een backupprogramma onherstelbare schade aan het stamboombestand of vastlopen van Aldfaer kan veroorzaken en daardoor vermeden moet worden. Wat wel kan zijn veiligheidskopieën en het materiaal opslagen.Jan Ham schreef : ...Dit heeft altijd juist gewerkt...
- Jan Ham
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
27 aug 2018 09:39
Als ik het goed begrijp betekend dit dat ik het aldf bestand ergens anders moet plaatsen of zijn er nog meer bestanden die ik moet verplaatsen?
- Han Kortekaas
-
27 aug 2018 09:41
U moet alles van Aldfaer uit Dropbox verwijderen; alleen de veiligheidskopien en het materiaal mag daar blijven staan.
- Jan Ham
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0