- Bedankjes 0
Net rapport uitdraaien
- CP
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Net rapport uitdraaien
18 jun 2024 14:15
Ik probeer een net pdf rapport te maken dat ik aan iemand weg kan geven. Maar ik krijg steeds onderin op elke pagina een url die verwijst naar de plek waar het bestand op mijn c-schijf staat. Daar heeft een ander niets aan en het staat ook lelijk.
Hoe krijg ik die url weg? Is dat vooraf in te stellen, om moet ik dat handmatig op alle tachtig pagina's weghalen? Of is er ergens een sjabloon voor een nette versie?
Alvast dank!
Hoe krijg ik die url weg? Is dat vooraf in te stellen, om moet ik dat handmatig op alle tachtig pagina's weghalen? Of is er ergens een sjabloon voor een nette versie?
Alvast dank!
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 307
Re: Net rapport uitdraaien
18 jun 2024 14:58
Als je hebt gekozen voor Printen dan krijg je een voorbeeld van de uitprint.
Daar wordt ook aangegeven Meer instellingen klik daarop en in het vervolgscherm haal daar de vink weg die staat voor 'Kop- en voettekst
Als dat het geval is zie je in het voorbeeld ook dat de verwijzing naar de url weg is.
Daar wordt ook aangegeven Meer instellingen klik daarop en in het vervolgscherm haal daar de vink weg die staat voor 'Kop- en voettekst
Als dat het geval is zie je in het voorbeeld ook dat de verwijzing naar de url weg is.
- CP
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
18 jun 2024 15:26
dank voor de uitleg. Hier gaat dus iets mis bij mij. Het voorbeeld plaatje blijft leeg en ik heb ook geen uitvinkmogelijkheid.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 307
18 jun 2024 15:48
Den vermoed ik dat je het symbool printer (vierde symbool ) gebruikt, daar is het niet mogelijk bij.
Klik op de wereldbol (derde symbool) dan wordt het rapport getoond in de standaard browser van je systeem.
En volg dan mijn eerdere instructies.
Klik op de wereldbol (derde symbool) dan wordt het rapport getoond in de standaard browser van je systeem.
En volg dan mijn eerdere instructies.