kan kwartierstaat niet openen op locatie

Lees meer

kan kwartierstaat niet openen op locatie

03 apr 2025 09:52
Ik ben een tijdje afwezig geweest met het stamboom werken. En wilde vandaag weer iets toevoegen aan mijn stamboom.
Nu zijn alle gegevens nog beschikbaar, maar als ik bv een kwartierstaat wil openen dan zegt hij dat op deze locatie geen gegevens beschikbaar zijn.
Na gekeken en dat klopt, maar hoe kan ik dit herstellen?

Lees meer

Re: kan kwartierstaat niet openen op locatie

03 apr 2025 14:20
Probeer je een kwartierstaat aan te maken van een levende persoon met het privacy filter aan?

Lees meer

21 apr 2025 13:15
Nee, Ik krijg een foutmelding als ik personenkaarten en.of kwartierstaten wil open. Dat de locatie waar het zou moeten bevinden niet bestaat.

Lees meer

21 apr 2025 13:34
Kunt u dan eens de Extra > Instellingen voor Standaard Tekstrapporten eens bekijken? Daar zou iets moeten staan als
C:\Aldfaer\Aldfaer-sjablonen\Aldfaer-rapporten\Kwartierstaat.asj
C:\Aldfaer\Aldfaer-sjablonen\Aldfaer-rapporten\Persoonskaart.asj
C:\Aldfaer\Aldfaer-sjablonen\Aldfaer-rapporten\Parenteel.asj

en vervolgens controleren of er op die locatie ook inderdaad het bestandje staat.

Lees meer

21 apr 2025 14:10
Ik ga het bekijken

Lees meer

21 apr 2025 14:42
Ik kan daar zonder te kijken al wel antwoord op geven, want de op de locatie waar het zou moeten staan staat niets.

Lees meer

21 apr 2025 14:53 - 21 apr 2025 15:00
wellicht door andere handelingen is de installatiemap C:\Aldfaer niet meer in orde. Ik denk dat een herinstallatie dan het beste is. Dus pluk van het aldfaer.net de laatste versie, download die en installeer op dezelfde locatie C:\Aldfaer.
Laatst bewerkt 21 apr 2025 15:00 door Han Kortekaas.

Lees meer

25 mei 2025 14:50
Maar ben ik dan alle ingevoerde kwijt?

Lees meer

25 mei 2025 15:05
In principe blijven uw bestanden bestaan..
Bij een herinstallatie wordt de inhoud van C:\Aldfaer vervangen door nieuwe programmabestandjes rekening houdend met de bestaande *ini en *.iniprogram.

Uw stamboombestanden, rapportuitvoer , materiaal enz staat allemaal onder \Documenten\Aldfaer\  en dat blijft bestaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Klein Heerenbrink

Gemaakt door Kunena