- Bedankjes 0
kwartierstaat grafisch
- leon heemskerk
- Auteur
Lees minder
Lees meer
kwartierstaat grafisch
17 apr 2025 14:06
Na installatie van update 11.1 alle invoegtoepassingen B - team 2.40 kan ik de kwartierstaat grafisch niet meer staand met 5 generaties afdrukken .
Van generatie 5 is maar een klein stukje zichtbaar.
Op mijn oude laptop hen ik deze versie niet geinstalleerd en gaat het goed zoals alle jaren
Van generatie 5 is maar een klein stukje zichtbaar.
Op mijn oude laptop hen ik deze versie niet geinstalleerd en gaat het goed zoals alle jaren
- Han Kortekaas
-
Re: kwartierstaat grafisch
17 apr 2025 17:11
zou u e.e.a. kunnen verduidelijken met een screenprint?
- leon heemskerk
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
24 apr 2025 20:07
Beste Han,
Hierbij een schermafdruk van de kwartierstaat. Zie 20250424_kwartierstaat_op_A4.jpg.
De 5de generatie valt half weg.
Hierbij een schermafdruk van de kwartierstaat. Zie 20250424_kwartierstaat_op_A4.jpg.
De 5de generatie valt half weg.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
24 apr 2025 22:04
Mijns inziens dienen de marges van de afdruk aangepast te worden.
- Han Kortekaas
-
24 apr 2025 23:13 - 24 apr 2025 23:29
Kijk eens naar Extra > Instellingen > Grafisch naar het formaat grafisch veld in combinatie met het aantal generaties per pagina met dan ook nog eens de toegestane marges in uw standaard printer.
een breedte van 25 em en 5 generaties en eventueel de afdrukmarges weglaten komt beter uit. Vergeet ook niet 'liggend' af te drukken; als u staand A4 wilt afdrukken zult u moeten spelen (kleiner ) met die em waarde en het weglaten van printmarges.
een breedte van 25 em en 5 generaties en eventueel de afdrukmarges weglaten komt beter uit. Vergeet ook niet 'liggend' af te drukken; als u staand A4 wilt afdrukken zult u moeten spelen (kleiner ) met die em waarde en het weglaten van printmarges.
Laatst bewerkt 24 apr 2025 23:29 door Han Kortekaas.
- leon heemskerk
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
29 apr 2025 19:08
Net een mailtje naar uw adres gestuurd en nu zie ik dat ik dit zo moet doen.
Instellingen op mijn huidige laptop zijn gelijk. 18 EM en 5 genraties staand.
Mijn neef (computer deskundige by professie) heeft naar Uw voorstel gekeken maar de instellingen stonden goed.
Op mijn oude zonder probleem .
Is het niet het beste om de gegevens goed te safen , het programma verwijderen en opnieuw te installeren ?
Léon Heemskerk
Instellingen op mijn huidige laptop zijn gelijk. 18 EM en 5 genraties staand.
Mijn neef (computer deskundige by professie) heeft naar Uw voorstel gekeken maar de instellingen stonden goed.
Op mijn oude zonder probleem .
Is het niet het beste om de gegevens goed te safen , het programma verwijderen en opnieuw te installeren ?
Léon Heemskerk
- Han Kortekaas
-
29 apr 2025 22:57
het heeft alles te maken met het feit dat de standaard kwartierstaat ontworpen is voor landscape afdrukken, wat u probeert in staande mode met de printer via uw standaard browser af te drukken.
Aan de printscreen is te zien dat er rekening wordt gehouden met marges, meestal in te stellen bij de printer onder 'overige instellingen' o.i.d.
Aan de printscreen is te zien dat er rekening wordt gehouden met marges, meestal in te stellen bij de printer onder 'overige instellingen' o.i.d.