- Bedankjes 0
Vreemd parenteel in boekvorm
- Peter Wiss
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Vreemd parenteel in boekvorm
31 jul 2025 21:18
Als ik een parenteel in boekvorm maak, valt me wat vreemds op. Er verschijnt achtereenvolgend een blad met koptekst De eerste generatie, De tweede generatie, De tweede generatie, de Derde generatie, De tweede generatie, De tweede generatie. De tweede generatie, De tweede generatie, De tweede generatie, De Tak van Jacomina V., De tak van Catharina V., De tak van Wilhelmina V.
Vriendelijke groet,
Peter
- Waarom tot 7 x toe de tekst De 2e generatie? Waarom dit niet beperken tot 1 x?
Vriendelijke groet,
Peter
- Peter Wiss
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Vreemd parenteel in boekvorm
01 aug 2025 09:56
Ik heb een kwartierstaat en parenteel in boekvorm bij een andere persoon gemaakt. Het probleem dat ik had, is opgelost. Heel vreemd. Maar, als ik de rapporten ga printen, is er op het scherm niet de bekende keuzemogelijkheid om enkel- of dubbelzijdig te printen. Het gevolg is, dat terwijl wel de noodzaak is om dubbel te printen, dit toch allemaal enkel gebeurt.
Kan ik die optie ergens aanklikken?
groet,
Peter
Kan ik die optie ergens aanklikken?
groet,
Peter
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
01 aug 2025 10:57
Peter,
Al dan niet dubbelzijdig printen is een instelling van de printer.
Al dan niet dubbelzijdig printen is een instelling van de printer.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 307
01 aug 2025 20:04
Peter,
Je hebt het rapport uitgevoerd met de Aldfaer Instelling->Tekst Nageslacht (Uitwerken) Per Tak.
Dan wordt standaard vanaf generatie 4 Per Tak de volgende tak met benaming van de persoon uitgevoerd. totdat deze tak is beëindigd
en wordt de volgende tak afgehandeld totdat alle takken zijn afgehandeld.
De instelling in maak boeken is het mogelijk om de standaard Per Tak aan te passen.
Je hebt het rapport uitgevoerd met de Aldfaer Instelling->Tekst Nageslacht (Uitwerken) Per Tak.
Dan wordt standaard vanaf generatie 4 Per Tak de volgende tak met benaming van de persoon uitgevoerd. totdat deze tak is beëindigd
en wordt de volgende tak afgehandeld totdat alle takken zijn afgehandeld.
De instelling in maak boeken is het mogelijk om de standaard Per Tak aan te passen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Peter Wiss