- Bedankjes 0
fout in script pagina
- marc
- Auteur
Lees minder
Lees meer
fout in script pagina
25 okt 2025 20:52
ik heb nog versie 8 en kan wegens allerlei problemen niet upgraden. Ik heb nu problemen met het uitvoeren van grafische rapporten. Dit blokkeert direct en er komt een melding: fout in script pagina - regel 88 - teken 168 - show is niet gedefinieerd
ik kan bovendien Aldfaer niet meer sluiten en moet via Ctrl - Alt- delete gaan. Maar dan sluit alles.
ik kan bovendien Aldfaer niet meer sluiten en moet via Ctrl - Alt- delete gaan. Maar dan sluit alles.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
Re: fout in script pagina
25 okt 2025 23:11 - 25 okt 2025 23:14
Welke problemen ondervindt u? Updaten naar een nieuwe versie kan eenvoudig door een vink te plaatsen bij Instellingen > Algemeen > Controleren op updates bij opstarten. Dit telkens opnieuw uitvoeren tot de laatste versie. Aldfaer zal de stambomen automatisch converteren waar nodig.
Maak eens een knipsel van de titelbalk van het hoofdvenster waarop het pad naar de stamboom te zien is.
Maak eens een knipsel van de titelbalk van het hoofdvenster waarop het pad naar de stamboom te zien is.
Laatst bewerkt 25 okt 2025 23:14 door JayCee.
- marc
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
26 okt 2025 17:32
ik heb het probleem opgelost met van virusscanner te veranderen. De fout lag bij Bitdefender.
Nu werkt het prima.
Alvast bedankt voor reactie.
Vriendelijke groeten,
Marc Lerno
Nu werkt het prima.
Alvast bedankt voor reactie.
Vriendelijke groeten,
Marc Lerno
- Han Kortekaas
-
26 okt 2025 19:03
En dan de aanbeveling om over te stappen naar de nieuwste versie!
1 Maak daarvoor een gedcom van het gehele bestand, inclusief materiaal
2. Laat Aldfaer updaten (eventueel eerst vinkje bij Extra > Instellingen > algemeen 'controleer updates bij start'
3. Importeer de gedcom
1 Maak daarvoor een gedcom van het gehele bestand, inclusief materiaal
2. Laat Aldfaer updaten (eventueel eerst vinkje bij Extra > Instellingen > algemeen 'controleer updates bij start'
3. Importeer de gedcom