- Bedankjes 1020
Aldfaer op de MAC NU OOK MET EL CAPITAN.
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
Re: Aldfaer op de MAC NU OOK MET EL CAPITAN.
27 jan 2016 12:25 - 27 jan 2016 12:26
betekent dit dat je desondanks dezelfde foutmelding krijgt en zo ja ook met een verwijderde ZZ invoer
Laatst bewerkt 27 jan 2016 12:26 door Ruud de Ruiter.
Onderwerp is gesloten.
- Meinte Bonthuis
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
27 jan 2016 12:45
Ja, heb volgens mij alles geprobeerd. Zelf opnieuw geïnstalleerd. Foutmelding wegklikken wil niet. Kan alleen op OK drukken..
Al snap ik nog steeds niet wat je bedoeld met de ZZ invoer....(misschien aan de hand van schermvoorbeelden)
Al snap ik nog steeds niet wat je bedoeld met de ZZ invoer....(misschien aan de hand van schermvoorbeelden)
Onderwerp is gesloten.
- Wim Rozendaal
-
Auteur
27 jan 2016 16:47
Meinte,
ik wil wel eens op een afstand kijken wat er exact fout gaat. Alleen zal je daarvoor wel even je email adres bekend moeten maken (in j profiel op het forum) zodat ik buiten het forum om contact met je kan opnemen. Op afstand kijken gaat met teamviewer.
ik wil wel eens op een afstand kijken wat er exact fout gaat. Alleen zal je daarvoor wel even je email adres bekend moeten maken (in j profiel op het forum) zodat ik buiten het forum om contact met je kan opnemen. Op afstand kijken gaat met teamviewer.
Onderwerp is gesloten.
- Meinte Bonthuis
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
27 jan 2016 19:06
Volgens mij staat mijn e-mail adres erop, Wim.
Onderwerp is gesloten.
- Herman Laukens
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
27 jan 2016 19:54
Ik heb enkele dagen geleden de installatieprocedure vanWim gevolgd en tot nu toe werkt alles probleemloos, waarvoor mijn dank. Vandaag kwam er echter een bericht binnen voor update van OS X El Capitan (10.11.3). Het motto indachtig "Een ezel stoot zich nooit twee keer aan dezelfde steen" volgende vraag: Kunnen we die update zonder problemen installeren, of wachten we best nog even af?
Onderwerp is gesloten.
- Wim Rozendaal
-
Auteur
27 jan 2016 21:03
Meinte, het staat er mogelijk wel, maar niet voor mij zichtbaar
Onderwerp is gesloten.
- Wim Rozendaal
-
Auteur
27 jan 2016 21:04 - 27 jan 2016 21:05
Herman,
ier kom ik binnenkort (uiterlijk eind van deze maand op terug.
ier kom ik binnenkort (uiterlijk eind van deze maand op terug.
Laatst bewerkt 27 jan 2016 21:05 door Wim Rozendaal.
Onderwerp is gesloten.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1066
27 jan 2016 22:05
Meinthe,
Om uw e-mailadres zichtbaar te maken, klik op uw profiel > knop 'Bewerken'(uiterst rechts) > Foruminstellingen > Verberg e-mail > Neen.
Om uw e-mailadres zichtbaar te maken, klik op uw profiel > knop 'Bewerken'(uiterst rechts) > Foruminstellingen > Verberg e-mail > Neen.
Onderwerp is gesloten.
- Meinte Bonthuis
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Onderwerp is gesloten.
- HANNON
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
29 jan 2016 10:11
Heb sinds begin jan 2016 een Mac.
Ik slaag er niet in Aldfaer op mijn Mac (OS - El Capitán) te doen werken. Heb procedure voorzien in "Lees mij" document gevolgd.
Bij aanklikken van programma Aldfaer bekom ik volgend bericht
"The application X11 could not be opened - An error occurred while starting the X11 server".
Heb dan na contact met Apple Care Quartz 2.7.8 dmg gedownload en geïnstalleerd , blijf echter nog steeds dit bericht "The application X11 could not be opened" ontvangen.
Willy Hannon
Ik slaag er niet in Aldfaer op mijn Mac (OS - El Capitán) te doen werken. Heb procedure voorzien in "Lees mij" document gevolgd.
Bij aanklikken van programma Aldfaer bekom ik volgend bericht
"The application X11 could not be opened - An error occurred while starting the X11 server".
Heb dan na contact met Apple Care Quartz 2.7.8 dmg gedownload en geïnstalleerd , blijf echter nog steeds dit bericht "The application X11 could not be opened" ontvangen.
Willy Hannon
Onderwerp is gesloten.
- HANNON
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
29 jan 2016 10:14
Ben nieuw in dit alles. Wat bedoel je met verwijderde ZZ invoer?
Onderwerp is gesloten.
- HANNON
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
29 jan 2016 10:16
Sorry, dismiss.
Dit sloeg op ander bericht.
Dit sloeg op ander bericht.
Onderwerp is gesloten.