- Bedankjes 0
geen cfg bestand
- Frans Verbunt
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Re: geen cfg bestand
03 sep 2018 19:36
Hallo Han, bedankt voor je reactie. Heb gezien dat er meerdere Hex Vieuwers bestaan. Hebt nog een advies voor een goede keuze voor Windows XP en Windows 10.
Bedoel je met openen bestand de .cfg file of de stamboom.aldf file?
Overigens met de foutboodschap "kan bestand stamboomconfiguratie niet openen" wordt toch het Aldfaer.cfg bestand bedoeld ?
M.vr.gr.
Frans Verbunt
Bedoel je met openen bestand de .cfg file of de stamboom.aldf file?
Overigens met de foutboodschap "kan bestand stamboomconfiguratie niet openen" wordt toch het Aldfaer.cfg bestand bedoeld ?
M.vr.gr.
Frans Verbunt
- Frans Verbunt
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
03 sep 2018 19:42
Hallo Ruud, bedankt voor uw reactie. Ben nog steeds op zoek naar het goede gebed.Ik zie dat er meerdere Teamviewers zijn. Hebt u nog een advies voor de meest geschikte (voor Windows 10 64 bits).
Hoe veilig is het gebruik hiervan, en zet ik daarmee mijn hele computer met 4 hard disks "in de etalage "?
M.vr.gr.
Frans Verbunt
Hoe veilig is het gebruik hiervan, en zet ik daarmee mijn hele computer met 4 hard disks "in de etalage "?
M.vr.gr.
Frans Verbunt
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 308
03 sep 2018 19:52
Frans,
de foutboodschap "kan bestand stamboomconfiguratie niet openen" is voor mij een onbekende foutmelding
Ik kan alleen een melding waarin stamboomconfiguratie betrekking op heeften dat MyHeritage
Probeer eens Myheritage uit te zetten door bij Instellingen Onlinediensten uit te vinken.
de foutboodschap "kan bestand stamboomconfiguratie niet openen" is voor mij een onbekende foutmelding
Ik kan alleen een melding waarin stamboomconfiguratie betrekking op heeften dat MyHeritage
Probeer eens Myheritage uit te zetten door bij Instellingen Onlinediensten uit te vinken.
- Ruud de Ruiter
-
04 sep 2018 11:19 - 04 sep 2018 11:19
Teamviewer 13
U zet niets in de etalage want alleen u kent het wachtwoord dat voor iedere sessie verandert
U zet niets in de etalage want alleen u kent het wachtwoord dat voor iedere sessie verandert
Laatst bewerkt 04 sep 2018 11:19 door Ruud de Ruiter.
- Han Kortekaas
-
04 sep 2018 14:14
Frans,
u heeft eigenlijk niets te zoeken in het bestand aldfaer.cfg; zeker niet als u geen ervaring heeft op gebied van hex-editors.
u heeft eigenlijk niets te zoeken in het bestand aldfaer.cfg; zeker niet als u geen ervaring heeft op gebied van hex-editors.
- Frans Verbunt
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
04 sep 2018 16:01
Hallo Han,
In het wat verdere verleden Mij IT tijd in de jaren 80) heb ik wel te maken gehad editors met hexadecimale bestanden. Belangrijkste vraag voor nu is kan ik er iets aan hebben als ik via een dergelijke app wat nader in het bestand kan kijken wanneer elke positie is "vertaald".
Zoals ik al eerder heb vermeld komt bij mij bij het openen van Aldfaer, het afsluiten van een (test).adlf bestand en bij het afsluiten van Aldfaer steeds de boodschap "kan bestand stamboomconfiguarie niet openen".
Een ander forum lid liet weten deze boodschap nooit gezien te hebben. Vraag: is dit duidelijk herkenbare Aldfaer foutboodschap ?
Een ander forumlid
In het wat verdere verleden Mij IT tijd in de jaren 80) heb ik wel te maken gehad editors met hexadecimale bestanden. Belangrijkste vraag voor nu is kan ik er iets aan hebben als ik via een dergelijke app wat nader in het bestand kan kijken wanneer elke positie is "vertaald".
Zoals ik al eerder heb vermeld komt bij mij bij het openen van Aldfaer, het afsluiten van een (test).adlf bestand en bij het afsluiten van Aldfaer steeds de boodschap "kan bestand stamboomconfiguarie niet openen".
Een ander forum lid liet weten deze boodschap nooit gezien te hebben. Vraag: is dit duidelijk herkenbare Aldfaer foutboodschap ?
Een ander forumlid
- Frans Verbunt
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
04 sep 2018 16:03
Hallo Ruud, Welke teamviewer kan ik dan het best installeren ?
- Han Kortekaas
-
04 sep 2018 16:15Als u op Internet surft dan komt u onder meer deze tegen Hex editor NeoFrans Verbunt schreef : knip........... Belangrijkste vraag voor nu is kan ik er iets aan hebben als ik via een dergelijke app wat nader in het bestand kan kijken wanneer elke positie is "vertaald".......knip
Ik meen dat deze boodschap onder 6.2 voorkomt. Maar ik heb u al eerder privé laten weten dat er volgens mij ergens een corrupt aldfaer.cfg is. Heeft u soms verschillende gebruikers geïnstalleerd en staat er bij de Administrator iets??knip....
............knip
- Han Kortekaas
-
04 sep 2018 16:17 - 04 sep 2018 16:17Er is maar 1 Teamviewer. Zie TeamviewerFrans Verbunt schreef : Hallo Ruud, Welke teamviewer kan ik dan het best installeren ?
Laatst bewerkt 04 sep 2018 16:17 door Han Kortekaas.
- Frans Verbunt
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
05 sep 2018 10:39
Hallo Han, bedankt voor je reactie. Heb alles weer via zoekfuncties afgezocht, maar er staat maar 1 Aldfaer.cfg. Er zijn geen andere gebruikers en ben zelf de Administrator.
Toch de volgende vraag : in hoeverre kunnen "vervuilde" registers het probleem veroorzaken ? Uiteindelijk staan staan daarin onder "Aldfaer Foundation" veel Aldfaergerelateerde elementen. (Raadpleging via Regedit).
M.vr.gr.
Frans Verbunt
Toch de volgende vraag : in hoeverre kunnen "vervuilde" registers het probleem veroorzaken ? Uiteindelijk staan staan daarin onder "Aldfaer Foundation" veel Aldfaergerelateerde elementen. (Raadpleging via Regedit).
M.vr.gr.
Frans Verbunt
- Francke
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
05 sep 2018 11:24
Wat onder Software - Aldfaer staat zijn mi alleen de posities vd toolbars, als u die verwijdert, worden ze weer opnieuw aangemaakt, met de posities zoals op het scherm. Verwijderen is mi weinig zinvol.
In versie 7 wordt het register niet meer gebruikt en worden alle posities ed in de aldfaer.ini en aldfaer.iniprogram (waarom niet aldfaerprogram.ini?) weggeschreven.
In versie 7 wordt het register niet meer gebruikt en worden alle posities ed in de aldfaer.ini en aldfaer.iniprogram (waarom niet aldfaerprogram.ini?) weggeschreven.
- Frans Verbunt
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
05 sep 2018 11:58
Hallo Francke, bedankt voor je reactie. Voorlopig moet ik via versie 6.2 uit de problemen zien te komen en elke hulp daarbij via het forum is welkom. Vraag naar aanleiding van je antwoord is wel of bij een volledige verwijdering van Aldfaer ook de Aldfaer verwante registers worden geschoond.
M.vr.gr.
Frans Verbunt
M.vr.gr.
Frans Verbunt