- Bedankjes 0
Paperclip opgelost!
- Joy Vialle
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Paperclip
20 feb 2025 17:16
Hallo,
Wanneer ik een akte toevoeg dan verschijnt er soms een paperclip icoontje en soms niet in de kolom naast de familienaam.
Waarom verschijnt het niet altijd?
Alvast dank.
Wanneer ik een akte toevoeg dan verschijnt er soms een paperclip icoontje en soms niet in de kolom naast de familienaam.
Waarom verschijnt het niet altijd?
Alvast dank.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1066
Re: Paperclip
20 feb 2025 17:42 - 20 feb 2025 17:43
Bij Extra > Instellingen > Vensters kunt u aangeven welke symbolen getoond moeten worden. Een paperclip duidt aan dater externe bestanden aan bepaalde personen zijn gekoppeld. In de documentatie(Help) met trefwoord 'Symbolen' zoeken om de betekenis van elk van de symbolen te lezen.
Laatst bewerkt 20 feb 2025 17:43 door JayCee.
- Joy Vialle
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
21 feb 2025 09:46
Dankjewel voor je antwoord maar dat bedoelde ik niet. Mij gaat het erom dat ik geboorteakten toevoeg en dat er de ene keer wel een paperclip verschijnt en de andere keer niet. Ik koppel ze altijd aan de geboorteaangifte dus daar ligt het niet aan.
- Han Kortekaas
-
21 feb 2025 11:29 - 21 feb 2025 13:34
Joy,
het paperclipje verschijnt in het Leeftijdenoverzicht van de Tab Persoon. Daar komt de naam te staan en daarachter o.m. een paperclipje als er een bestand gekoppeld is (bij die persoon).
Kunt u een voorbeeld (screenshot) geven van een Leeftijdenoverzicht waarbij een naam genoemd is, waarbij wel een bestand gekoppeld is maar in het Leeftijdenoverzicht de paperclip ontbreekt.
het paperclipje verschijnt in het Leeftijdenoverzicht van de Tab Persoon. Daar komt de naam te staan en daarachter o.m. een paperclipje als er een bestand gekoppeld is (bij die persoon).
Kunt u een voorbeeld (screenshot) geven van een Leeftijdenoverzicht waarbij een naam genoemd is, waarbij wel een bestand gekoppeld is maar in het Leeftijdenoverzicht de paperclip ontbreekt.
Laatst bewerkt 21 feb 2025 13:34 door Han Kortekaas. Reden: toevoeging 'bij die persoon'
- Joy Vialle
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
22 feb 2025 11:31
Han,
Hierbij de gevraagde voorbeelden, ik krijg geen goede screenshots, dus op deze manier geprobeerd. Hoop dat ze duidelijk genoeg zijn.
Alvast dank, Joy
Hierbij de gevraagde voorbeelden, ik krijg geen goede screenshots, dus op deze manier geprobeerd. Hoop dat ze duidelijk genoeg zijn.
Alvast dank, Joy
- Han Kortekaas
-
22 feb 2025 11:43
Ik ben niet duidelijk genoeg geweest.
In het Leeftijdenoverzicht wordt bij bijvoorbeeld 'zus Dirkje' geboren de symbolen weergegeven die bij 'Dirkje' behoren. Daar komt niet het symbool voor Hendrika Frederiks. Er staat dat Dirkje een gekoppeld bestand heeft.
En in het leeftijdenoverzicht van Hendrika Veentjes staat te lezen dat Willem geen bestanden heeft gekoppeld.
In het Leeftijdenoverzicht wordt bij bijvoorbeeld 'zus Dirkje' geboren de symbolen weergegeven die bij 'Dirkje' behoren. Daar komt niet het symbool voor Hendrika Frederiks. Er staat dat Dirkje een gekoppeld bestand heeft.
En in het leeftijdenoverzicht van Hendrika Veentjes staat te lezen dat Willem geen bestanden heeft gekoppeld.
- Joy Vialle
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
23 feb 2025 12:03
Han, niet jij maar ik ben onduidelijk.
Het gaat me niet om het paperclipje bij het leeftijdenoverzicht maar bij de personenlijst onder het kopje symbolen.
Het gaat me niet om het paperclipje bij het leeftijdenoverzicht maar bij de personenlijst onder het kopje symbolen.
- Han Kortekaas
-
23 feb 2025 12:23
Joy,
wat u heeft laten zien is de combinatie van het hoofdvenster met daarnaast het leeftijdenoverzicht, dus niet de Personenlijst.
Als het zich op de Personenlijst voordoet dan graag daar een screenshot van
wat u heeft laten zien is de combinatie van het hoofdvenster met daarnaast het leeftijdenoverzicht, dus niet de Personenlijst.
Als het zich op de Personenlijst voordoet dan graag daar een screenshot van
- Frans de Vos
-
- Han Kortekaas
-
23 feb 2025 13:12
dat weet ik nu wel maar als u het bericht naleest dan is het voorbeeld wat gegeven wordt het leeftijdenoverzicht.
- Joy Vialle
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
23 feb 2025 13:15
Han, mijn plaatjes waren niet duidelijk/scherp, maar het plaatje van Frans is wat ik bedoel. De ene keer staat het paperclipje er wel bij en de andere keer niet.
Ik heb mijn plaatjes iets vergroot en losgemaakt. De bovenste drie horen bijelkaar en de de onderste drie zijn weer een andere set.
Bij Veentjer zie je geen paperclip en bij Frederiks wel. Misschien begrijp ik het gewoon ook niet goed.
Frans, dankjewel voor je duidelijker plaatje. Kun je me uitleggen hoe ik zo'n plaatje krijg, want mij lukt het niet. Ctrl+printscreen geeft bij mij de plaatjes die ik nu heb.
Ik heb mijn plaatjes iets vergroot en losgemaakt. De bovenste drie horen bijelkaar en de de onderste drie zijn weer een andere set.
Bij Veentjer zie je geen paperclip en bij Frederiks wel. Misschien begrijp ik het gewoon ook niet goed.
Frans, dankjewel voor je duidelijker plaatje. Kun je me uitleggen hoe ik zo'n plaatje krijg, want mij lukt het niet. Ctrl+printscreen geeft bij mij de plaatjes die ik nu heb.