- Bedankjes 0
Starten van Aldfaer
- Jaap van Leeuwen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Re: Starten van Aldfaer
25 okt 2025 17:35
Maar bij iedere opstart weer dit scherm en die 12.2 die staat er iedere keer weer. Ik neemaan dat jullie niet iederedag een nieuwe versie lanceren en bij de andere computer krijg ik alleen maar meldingen als er echt nieuwe versies zijn. Als ik op installeren klik gaan lopen de balkjes onderin normaal vol en zo gaat het keer op keer dus klik ik het schem maar weg want dan ik wel normaal verder werken. Ik heb nog in de instellingen zitten kijken maar ikmzie daar niets bijzonders. Jullie studeren er maar even op ik weet het niet meer.
Vriendelijke groet en een prettig weekend.
Jaap van Leeuwen.
Vriendelijke groet en een prettig weekend.
Jaap van Leeuwen.
- Han Kortekaas
-
26 okt 2025 11:14
Jaap,
als je de installatie onderbreekt dan vindt er geen update plaats met het gevolg dat de volgende keer wéér de installatie aangeboden wordt.
Kun je eens op die laptop met windows kijken naar een bestandje 'bonus.aplg' . Die mag maar een keer voorkomen op het pad \Documenten\Aldfaer\Invoegtoepassingen\Bonus rapporten
als je de installatie onderbreekt dan vindt er geen update plaats met het gevolg dat de volgende keer wéér de installatie aangeboden wordt.
Kun je eens op die laptop met windows kijken naar een bestandje 'bonus.aplg' . Die mag maar een keer voorkomen op het pad \Documenten\Aldfaer\Invoegtoepassingen\Bonus rapporten
- Jaap van Leeuwen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
27 okt 2025 17:33
Ik heb weer geprobeerd om een printscreen te malen maar het lukt niet. Op het scherm C;\Documenten\Aldfaer\Invoegtoepassingen\Bonusrapporten staat onder het bstand: bonus.aplg. nog een bestand n.l.bonus-DESKTOP-GJ65OU6. aplg. Bij deze map staat de computernaam er bij. Ik heb de map verwijdert maar daarna het programma weer opgestart maar het veld blijft terugkomen dat helpt dus niet. Ik wacht maar weer af .
Met vriendelijke groet,
Jaap van Leeuwen.
Met vriendelijke groet,
Jaap van Leeuwen.
- Jaap van Leeuwen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
27 okt 2025 19:54
Ik hebnog eens even de mappen en bestanden uit mijn vorig schrijven nagekeken en ik vond nog meer wat er dubbel instond en allemaal verwijderd daarna Aldfaer weer een paar keer opgestart en het gaat nu allemaal goed. Ik neem aan dat het probleem nu is opgelost. We gaan het afwachten dank zij jullie aanwijzingen zijn we er uitgekomen. In ieder geval bedankt voor de service.
Met vriendelijke groet,
Jaap van Leeuwen.
Met vriendelijke groet,
Jaap van Leeuwen.