- Bedankjes 0
Update 11 onveilig?
- Nienke Oudbier-Wiarda
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Update 11 onveilig?
10 sep 2024 21:28 - 10 sep 2024 21:57
De update naar versie 11 wordt door mijn virusscanner Norton als onveilig aangemerkt en nu krijg ik hem helemaal niet meer open!!
Wat moet ik doen?
Dit gaat om mijn van de Vlag stamboom, de andere stamboom heb ik wel open kunnen maken, hoewel daar ook een paar vreemde zaken bij voorkwamen, bv het moeten opschonen van de code, daar begrijp ik helemaal geen snars van.
Wat moet ik doen?
Bijlage niet gevonden
Dit gaat om mijn van de Vlag stamboom, de andere stamboom heb ik wel open kunnen maken, hoewel daar ook een paar vreemde zaken bij voorkwamen, bv het moeten opschonen van de code, daar begrijp ik helemaal geen snars van.
Bijlage niet gevonden
Laatst bewerkt 10 sep 2024 21:57 door Nienke Oudbier-Wiarda.
- Paul Snoeij
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Update 11 onveilig?
10 sep 2024 22:00
Ik heb hetzelfde probleem.
1e conversie van stamboom 1 ging goed, daarna de fout melding bij stamboom 2, bij stamboom 3 geen probleem.
Stamboom twee blijft fout meldingen geven.
Conversie log file:
10-09-2024 21:52:52:18
Start conversie
\Stamboom Hoevestein\Hoevestein.aldf
Open huidige bestand
10-09-2024 21:52:52:77
Kan het bestand
\Stamboom Hoevestein\Hoevestein.aldf niet converteren naar versie 11 (Kan het bestand niet uitpakken)
Iemand een idee?
1e conversie van stamboom 1 ging goed, daarna de fout melding bij stamboom 2, bij stamboom 3 geen probleem.
Conversie log file:
Start conversie
\Stamboom Hoevestein\Hoevestein.aldf10-09-2024 21:52:52:18
Open huidige bestand
10-09-2024 21:52:52:77
Kan het bestand
\Stamboom Hoevestein\Hoevestein.aldf niet converteren naar versie 11 (Kan het bestand niet uitpakken)Iemand een idee?
- Nienke Oudbier-Wiarda
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
10 sep 2024 22:14
De tweede stamboom met de lange naam heeft nu een halvering van de namen, vele personen zijn verwijderd, rare data 25611, bijna niemand heeft nog een verbinding met een familielid. Er wordt altijd een veiligheidskopie gemaakt, hoe kan ik daarbij?
Heel veel spijt van deze "update"! De data die niet openbaar zijn verdwenen ook gewoon en kwamen ook niet terug!
Heel veel spijt van deze "update"! De data die niet openbaar zijn verdwenen ook gewoon en kwamen ook niet terug!
- Romijn
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
10 sep 2024 22:26
Ondertussen drie bestanden zonder problemen "geconverteerd"
Robert.
Robert.
- Nienke Oudbier-Wiarda
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
10 sep 2024 22:27
Hoe dan?
Het lukt me ook niet om het alf. bestand in een lege stamboom te zetten.
Het lukt me ook niet om het alf. bestand in een lege stamboom te zetten.
- Kardol
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
10 sep 2024 22:29
Helaas heb ik dezelfde foutmelding ontvangen. Ik wacht even een reactie af van het team. Wellicht is er een simpele oplossing..., wishful thinking.
- Nienke Oudbier-Wiarda
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
10 sep 2024 22:34 - 10 sep 2024 22:51
Ik kan zelfs niet bij de veiligheidskopieën!! De map is leeg!
"Dit bestand is gemaakt door een nieuwere versie van Aldfaer, update de nieuwere versie!"
Wat is dit voor logica?? Bestandsnaam adf Nienke kan ik niet meer vinden omdat ik er een M achter had gezet, maar die is leeg!
"Dit bestand is gemaakt door een nieuwere versie van Aldfaer, update de nieuwere versie!"
Wat is dit voor logica?? Bestandsnaam adf Nienke kan ik niet meer vinden omdat ik er een M achter had gezet, maar die is leeg!
Laatst bewerkt 10 sep 2024 22:51 door Nienke Oudbier-Wiarda. Reden: verder zoeken, maar ik heb er nu een zooitje van gemaakt. Help
- Paul Kallenberg
10 sep 2024 23:06
Nienke,
In de map Stambomen staan bestanden eindigend op - voor conversie vs. 11.alx. dat zijn de veligheidskopieen van je versie 10-bestanden. Die zijn dus aanwezig. We komen nog terug op wat je nu te doen staat, wacht dat even af.
Paul
In de map Stambomen staan bestanden eindigend op - voor conversie vs. 11.alx. dat zijn de veligheidskopieen van je versie 10-bestanden. Die zijn dus aanwezig. We komen nog terug op wat je nu te doen staat, wacht dat even af.
Paul
- Han Kortekaas
-
10 sep 2024 23:16Kunt u eens met de Stamboomzoeker (Bestand > Zoek Aldfaer bestanden) kijken welke versie die stamboom heeft?Ik heb hetzelfde probleem.
- Han Kortekaas
-
10 sep 2024 23:18Bij de melding van Windows gewoon doorgaan en "Toch doorgaan"Helaas heb ik dezelfde foutmelding ontvangen. Ik wacht even een reactie af van het team. Wellicht is er een simpele oplossing..., wishful thinking.
Bij een melding van een antivirus moet u Aldfaer als vertrouwd programma opnemen.